Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, jag funderar såklart över Lobelia...
Men även Habina och glömmerallt. Ffa glömmerallt känns ovanligt opå (är det ett ord?) känns som hon skulle kunna vara ond och inte veta vad hon ska skriva?
Tycker du jag brukar ha problem att pladdra som ond?
Jag är medveten om att jag inte bidrar som jag kanske brukar ibland annars men det beror mer på kaos dygns rytm och att jag inte mår så bra.
Håller med om din pladdrighetTycker du jag brukar ha problem att pladdra som ond?
Jag är medveten om att jag inte bidrar som jag kanske brukar ibland annars men det beror mer på kaos dygns rytm och att jag inte mår så bra.
Håller med om din pladdrighet
Hoppas du mår bättre snart
Inte bra att du mår dåligt!
Tänkte mest att du har ett helt annat driv när du är god än när du är ond
GA är mer för pladder än mängder av teorier vad jag sett, men inte alltför sällan blixtrar det tillPladdra är en sak, komma med skarpa teorier är en annan
Jag är enig med dig där, men högst osäker på vem som är skummast.Jag har två aspiranter på den sista platsen på stygglistan. Thoora, som jag ju teoriat mot tidigare, och Habina, mest för att jag inte har någon koll på henne alls egentligen.
Jag har två aspiranter på den sista platsen på stygglistan. Thoora, som jag ju teoriat mot tidigare, och Habina, mest för att jag inte har någon koll på henne alls egentligen.
får jag hänga med er andra nu äntligen?kom igen ondingen
nu tar du alla