Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh @Niyama förstås
Myteri vet du....Jag undrade om Mirtai hade tagit över LL-rollen utan min vetskap
Myrteneri trodde jag i så fall?Myteri vet du....
Hm jag lästeMyteri vet du....
Heja goda tycker jag att det borde stått!Har du invändningar??
1. Sa ju att hon va ond utanför lyan
2. Fy fan vad grym jag är. Prickat in onda varje lynch! Ni kan käka mig nu för jag kan sluta på topp. (Eller rättare sagt jag vet inte var jag ska fortsätta)
Nä nä näHeja goda tycker jag att det borde stått!
Roller kvar:
1 tvilling
Ängel
Röstfifflare
Spökväckare
Nattvakt
Magiker
Ficktjuv
Självmordsbombare
Har jag rätt?
@Lilltess kanske alltid har varit så här pricksäker, vi vet bara inte eftersom vi brukar lyncha henne med en gång...Vad du än röstar på i framtiden kommer alla följa dig.
Hörre du du, dealen var inte att du skulle se till att få mig lynchad oavsett om Q var ond eller godFår tanken att q4 kommit på att Lobelia är ond och vill godförklara henne...eller inte. Jag är trött som ett ålderdomshem och slutar inte förens 23.00
@Lilltess kanske alltid har varit så här pricksäker, vi vet bara inte eftersom vi brukar lyncha henne med en gång...
Och är hon alltid pricksäker så kommer ulvarna äta henne först i framtiden.@Lilltess kanske alltid har varit så här pricksäker, vi vet bara inte eftersom vi brukar lyncha henne med en gång...