Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok. Lite allvar nu. Jag var ju rätt säker på att Q var magikern och ville bli lynchad. Så var det ju uppenbarligen inte. Då börjar jag fundera på vem hon ville skydda. Mirtai och thoora var dom som hade misstankar på sig innan va? Eller någon annan? Måste gå tillbaka och kika.

Ok. Lite allvar nu. Jag var ju rätt säker på att Q var magikern och ville bli lynchad. Så var det ju uppenbarligen inte. Då börjar jag fundera på vem hon ville skydda. Mirtai och thoora var dom som hade misstankar på sig innan va? Eller någon annan? Måste gå tillbaka och kika.
Q misstänkte typ alla....utom dig

Röstlista DL5
14:03 LenaH röstar på Mirtai
16:28 Habina röstar på quarter4ever
17.25 Koppen röstar på thoora
17.42 quarter4ever röstar på Lobelia
17.44 Koppen tar tillbaka sin röst på thoora
19.08 Koppen röstar på Mirtai
19.24 thoora röstar på quarter4ever

19.26 Lobelia röstar på Mirtai
20.01 Lilltess röstar på quarter4ever
20.18 Mirtai röstar på quarter4ever
20.21 Lobelia ändrar röst till quarter4ever
21.24 Klara röstar på quarter4ever
21.25 LenaH ändrar röst till quarter4ever
21.27 glömmerallt röstar på Mirtai

Måste gå tillbaka och kika på när Q började med sina vilda teorier.

Hm, jag funderar såklart över Lobelia...

Men även Habina och glömmerallt. Ffa glömmerallt känns ovanligt opå (är det ett ord?) känns som hon skulle kunna vara ond och inte veta vad hon ska skriva?

Q misstänkte typ alla....utom dig

Jo, jag vet. Men jag är ju rätt säker på att hon låtsades vara magiker för att bli lynchad. Frågan är varför? Jag tror att hon gjorde det för att skydda de sista två medlemmarna av lyan. Hon vet ju inte vilka dom är, men hon kan ju ha misstankar. Frågan är, vem skyddade hon.

Jo, jag vet. Men jag är ju rätt säker på att hon låtsades vara magiker för att bli lynchad. Frågan är varför? Jag tror att hon gjorde det för att skydda de sista två medlemmarna av lyan. Hon vet ju inte vilka dom är, men hon kan ju ha misstankar. Frågan är, vem skyddade hon.

Folk misstänker ju mig men tror att det finns någon som smugit under allas vakande ögon. I de lugnaste vatten...

Frågar du mig så borde de två sista ulvarna vara Mirtai och Thoora, med Habina som outsider. Helt baserat på försöket av lynch av mig samt Lilltess öga för ondingar och sian på Klara.

Nu i efterhand gissar jag att q spelade tvilling för att uppmärksamma lyan, hoppades väl på att bli upptäckt snabbt innan hon blev lynchad.

Frågar du mig så borde de två sista ulvarna vara Mirtai och Thoora, med Habina som outsider. Helt baserat på försöket av lynch av mig samt Lilltess öga för ondingar och sian på Klara.

Nu i efterhand gissar jag att q spelade tvilling för att uppmärksamma lyan, hoppades väl på att bli upptäckt snabbt innan hon blev lynchad.

Farligt att lita för mycket på någon bara för att de röstar rätt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar