Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och är hon alltid pricksäker så kommer ulvarna äta henne först i framtiden.
Q misstänkte typ alla....utom digOk. Lite allvar nu. Jag var ju rätt säker på att Q var magikern och ville bli lynchad. Så var det ju uppenbarligen inte. Då börjar jag fundera på vem hon ville skydda. Mirtai och thoora var dom som hade misstankar på sig innan va? Eller någon annan? Måste gå tillbaka och kika.
Precis, det är baksidan av att spela bra.Och är hon alltid pricksäker så kommer ulvarna äta henne först i framtiden.
Precis, det är baksidan av att spela bra.
Q misstänkte typ alla....utom dig
Jo, jag vet. Men jag är ju rätt säker på att hon låtsades vara magiker för att bli lynchad. Frågan är varför? Jag tror att hon gjorde det för att skydda de sista två medlemmarna av lyan. Hon vet ju inte vilka dom är, men hon kan ju ha misstankar. Frågan är, vem skyddade hon.
Du röstade ju i tid och med en motivering, även om den var lite torftig
Folk misstänker ju mig men tror att det finns någon som smugit under allas vakande ögon. I de lugnaste vatten...
Syftar du på mig nu? Annars får du berätta vad du syftar på.
Vem tänker du på?Tänkte att det ju faktiskt finns några som knappt blivit misstänkta och det kan vara värt att kolla det. Inte just du utan andra
Frågar du mig så borde de två sista ulvarna vara Mirtai och Thoora, med Habina som outsider. Helt baserat på försöket av lynch av mig samt Lilltess öga för ondingar och sian på Klara.
Nu i efterhand gissar jag att q spelade tvilling för att uppmärksamma lyan, hoppades väl på att bli upptäckt snabbt innan hon blev lynchad.
Vad säger du??Nu händer det grejer...
Vem tänker du på?
Tänkte att det ju faktiskt finns några som knappt blivit misstänkta och det kan vara värt att kolla det. Inte just du utan andra