Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, här händer det grejer!

Spontant så känns det skönt att inte behöva grubbla över mirtai längre. För att hinna lite snabbt innan natt-DL så är klara starkast god för mig, baserat på att hon förmodligen är siad. Sedan kommer koppen som teoriat klokt och vettigt, hon borde vara god.

Några oklara och så tror jag faktiskt mer och mer på thoora som ulv. Jag kan förstås vara ute och cykla, men hon känns mer sannolik nu, när det framkom att mirtai suttit i lyan och smitt planer...

Jag hade en tanke förut att de skulle vara onda ihop eftersom Habina försvarde thoora men det fungerar ju inte nu men båda finns högt upp på min lista över misstänkta.

För övrigt om du har något viktigt att säga gör det snabbt jag tror du riskerar att bli käk:crazy:

Jag har väntat mig att bli käk sedan dag två ungefär. Jag tror jag har fått ur mig det jag har att säga.

Jag hade en tanke förut att de skulle vara onda ihop eftersom Habina försvarde thoora men det fungerar ju inte nu men båda finns högt upp på min lista över misstänkta.

För övrigt om du har något viktigt att säga gör det snabbt jag tror du riskerar att bli käk:crazy:

:banghead: Jag försvarade henne INTE! Hon kan precis lika gärna vara ond som god enligt mig.

Och med min tanke om glömmerallt menar jag alltså hela grejen med borgmästarvalet... Hon borde verkligen inte vara ond, då skulle hon och fio tillsammans i lyan röstat på onda paddington? Näe... Låter så ologiskt.

Det finns ju ett spöke i kulisserna också. Frågan är vem som kommunicerar med henne. Det kan ju vara någon av de jag misstänker som ulv. Ja, rent praktiskt kan ju inte alla jag har dålig koll på vara ulvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar