Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får jag hänga med er andra nu äntligen?
har varit sååå ensam
så ensam
( och jag tror @Niyama är lättad att slippa mitt ylande)
Jag hade en tanke förut att de skulle vara onda ihop eftersom Habina försvarde thoora men det fungerar ju inte nu men båda finns högt upp på min lista över misstänkta.
För övrigt om du har något viktigt att säga gör det snabbt jag tror du riskerar att bli käk
Jag hade en tanke förut att de skulle vara onda ihop eftersom Habina försvarde thoora men det fungerar ju inte nu men båda finns högt upp på min lista över misstänkta.
För övrigt om du har något viktigt att säga gör det snabbt jag tror du riskerar att bli käk
Kan ingen iaf låtsas vara förvånad över min roll
ja men det har jag ju förstått!Det har varit roande att få ta del av dina tankar, men jag har inte velat svara så mycket för att inte påverka dig.
Nja jag viste inte riktigt vilken ond du varKan ingen iaf låtsas vara förvånad över min roll
Jag försvarade henne INTE! Hon kan precis lika gärna vara ond som god enligt mig.
Ok, nu spelar det ju mindre roll, men jag kan givetvis ha missuppfattat.
Men att du tror hon kan vara ond likväl som god gör ju att jag kan stryka att du vet att hon är god pga extra info så det är ju bra.
Kan ingen iaf låtsas vara förvånad över min roll
GA är god (se tidigare teorier)Och med min tanke om glömmerallt menar jag alltså hela grejen med borgmästarvalet... Hon borde verkligen inte vara ond, då skulle hon och fio tillsammans i lyan röstat på onda paddington? Näe... Låter så ologiskt.
GA är god (se tidigare teorier)