Var det inte @Dentaku som ville bli lynchad gör att hon var BM och kunde stoppa en Lynch?
Sedan såg jag till att bli lynchad en gång också, minns inte exakt varför, men det var sjukt roligt att spela konstig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte @Dentaku som ville bli lynchad gör att hon var BM och kunde stoppa en Lynch?
Var det Ivanhoe?Sedan såg jag till att bli lynchad en gång också, minns inte exakt varför, men det var sjukt roligt att spela konstig.![]()
Jag känner väl mest att om quarter4ever inte är ond (eller god som vill bli lynchad för att ta med sig en ond), så får ulvarna gärna käka mig inatt. För jag vet inte alls vem jag skall lita på längre.Jag är extra god inatt, eftersom jag ätit mumsiga skorpor.
Yepp, fortfarande inget onyttigt för mig. -10,6 kg sedan årsskiftet, så jag fortsätter...
Ni är rena som snö i mina ögon (teori förra lynchen).Ja du och GA är väl en sak men att lyckas få mig till ond?!?![]()
Listar detta för att friska upp mitt minne om vilka som är kvar.
quarter4ever
Habina
LenaH
Lobelia
koppen
Mirtai
thoora
glömmerallt
Klara
Lilltess
GODA
Byfåne
Ängel
*Tvillingar (1 kvar)
Röstfifflare
*Spökväckare
*Spionens ättling
*Magiker
ONDA
Ficktjuv
Självmordsbombare
Efrafaner - Ulvar (1 kvar)
Var det Ivanhoe?
Har du hunnit läsa inlägget där hon petar in mig LenaH och Ga som onda? Bara för att koppen skämtade om det.
Säg som det är, den leken var så utmattande att du ville dö. Det ville jag också men jag kunde ju inte käkas och godförklarad blev jag redan dag 2.Just ja! Jag var helt övertygad om att ulvarna hade fattat att jag var Ivanhoe och om de käkade mig så skulle jag bli ond. Vilket jag avskyr, så då såg jag till att bli lynchad istället.![]()
Just ja! Jag var helt övertygad om att ulvarna hade fattat att jag var Ivanhoe och om de käkade mig så skulle jag bli ond. Vilket jag avskyr, så då såg jag till att bli lynchad istället.![]()
Det har jag gjort sen lekens börjanHaha jag läste elefanter
Ni är rena som snö i mina ögon (teori förra lynchen).
Visar det sig att någon av er är onda så lovar jag att anmäla min islänning till fält-tävlan.
Och @Habina, Vi stället gärna upp på detJag kan också ställa upp annars!!
Du kan annars få låna min toalett![]()