Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska tro om mirtai. Hon har mest flutit med och inte lyckats träffa en ond med sina röster. Detta får mig att tro att hon kanske sitter i lyan eller möjligen är tjuv.

Lobelia röstar på Mirtai

För att återgå till det jag och Lobelia diskuterade tidigare. Att jag ansåg att hon bara la vikt vid det cirkus sa, och inte vad vi andra som var med i diskussionen sa. Hon hävdar att våra inlägg i debatten kom efter att hon röstat. Och det stämmer. Nästan. Både jag och LenaH la våra första inlägg minuten före hennes röst. Så hon hann nog inte se dom innan. Jag erkänner att jag hade fel där, jag hade för mig att det var innan hennes röst.

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska tro om mirtai. Hon har mest flutit med och inte lyckats träffa en ond med sina röster. Detta får mig att tro att hon kanske sitter i lyan eller möjligen är tjuv.

Lobelia röstar på Mirtai

Återigen, om jag var ond så borde jag väl sett till att ha ett snyggare protokoll vad gäller röstning?

Röstlista DL5

14:03 LenaH röstar på Mirtai
16:28 Habina röstar på quarter4ever

17.25 Koppen röstar på thoora
17.42 quarter4ever röstar på Lobelia
17.44 Koppen tar tillbaka sin röst på thoora
19.08 Koppen röstar på Mirtai
19.24 thoora röstar på quarter4ever
19.26 Lobelia röstar på Mirtai

Mirtai: 3
quarter4ever: 2
Lobelia: 1

Kika lite på biten där Cirkus håller med mig om att GA är siad också, och hur inläggen föll. När cirkus började påstå att jag lurat henne är också lite intressant.

Rösta annars gärna på mig som ulv, men utifrån din egen bild och inte Cirkus. Cirkus spelar ett högt spel just nu.

Det här inlägget måste jag ha missat när jag skummade igenom tråden igårkväll, liggandes under täcket för att inte störa sambon som ville sova. :D

Jag har nu lagt extra tid på att läsa igenom delen där du och cirkus debatterade igår. Och ja, lite skumt ser det allt ut. Jag röstade på dig igår för att jag trodde att du var ulv utifrån det jag läste. Men om cirkus tänjde på sanningen för att få dig att se sämre ut än du egentligen var så kan det ju ha påverkat mig. Absolut.

Jag godförklarar dig inte. Men jag kanske ska försöka få fokus på någon annan idag. :p

Dessutom verkar glömmerallt och LenaH (som jag båda håller för goda) påpeka väldigt noga att dom inte tror du är ond. Jag börjar fundera på extrainfo. O_o

Återigen, om jag var ond så borde jag väl sett till att ha ett snyggare protokoll vad gäller röstning?
Jo jag håller med, kvällen är inte slut än, jag velar mellan några personer (se min sammanställning), det är inte så många.Det finns en chans att jag ändrar mig till någon av de andra.

Det här inlägget måste jag ha missat när jag skummade igenom tråden igårkväll, liggandes under täcket för att inte störa sambon som ville sova. :D

Jag har nu lagt extra tid på att läsa igenom delen där du och cirkus debatterade igår. Och ja, lite skumt ser det allt ut. Jag röstade på dig igår för att jag trodde att du var ulv utifrån det jag läste. Men om cirkus tänjde på sanningen för att få dig att se sämre ut än du egentligen var så kan det ju ha påverkat mig. Absolut.

Jag godförklarar dig inte. Men jag kanske ska försöka få fokus på någon annan idag. :p

Dessutom verkar glömmerallt och LenaH (som jag båda håller för goda) påpeka väldigt noga att dom inte tror du är ond. Jag börjar fundera på extrainfo. O_o
Jag tror i och för sig att LenaH velar om mig så hon är nog mer tveksam om min godhet idag. Det är bra att vara hälsosamt skeptisk.

Lilltess röstat på quarter4ever

Alltså jag har svårt att tro att en ond Lobelia hade gått så hårt åt en god (cirkus) och sen käka henne så att alla fick reda på att hon är god. Jag tror att cirkus käkades för att Lobelia skulle framstå som ond. Och i samband med att cirkus käkas så går q4 emot lobelia väldigt hårt. Detta kan vara Lobelia som lurar mig riktigt bra men jag har ju innan hållt q4 som möjlig ond så min röst hamnar där idag.

Röstlista DL5

14:03 LenaH röstar på Mirtai
16:28 Habina röstar på quarter4ever

17.25 Koppen röstar på thoora
17.42 quarter4ever röstar på Lobelia
17.44 Koppen tar tillbaka sin röst på thoora
19.08 Koppen röstar på Mirtai
19.24 thoora röstar på quarter4ever
19.26 Lobelia röstar på Mirtai
20.01 Lilltess röstar på quarter4ever

Mirtai: 3
quarter4ever: 3
Lobelia: 1

Lilltess röstat på quarter4ever

Alltså jag har svårt att tro att en ond Lobelia hade gått så hårt åt en god (cirkus) och sen käka henne så att alla fick reda på att hon är god. Jag tror att cirkus käkades för att Lobelia skulle framstå som ond. Och i samband med att cirkus käkas så går q4 emot lobelia väldigt hårt. Detta kan vara Lobelia som lurar mig riktigt bra men jag har ju innan hållt q4 som möjlig ond så min röst hamnar där idag.
Jag har inte tänkt på den aspekten av käket, men med tanke på misstankarna mot mig så trodde jag inte att jag själv skulle bli käkad.

Jag har funderat på att rösta på Q också men som hon sticker ut hakan så funderar jag på om hon är självmordsbombaren, därför lade jag rösten på mirtai även om jag egentligen misstänker Q mer. Funderar lite på att byta med tanke på att jag är lite säkrare på Q och aspekten du drar upp är ännu en pusselbit. Vore hon god så skulle hon inte vara så stensäker på min ondska.

Jag lägger en väldigt typisk räddningröst i kväll

Mirtai röstar på quarter4ever

Jag blir inte riktigt klok på hennes agerande och tycker dessutom att Lilltess har en väldigt intressant teori!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar