Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska tro om mirtai. Hon har mest flutit med och inte lyckats träffa en ond med sina röster. Detta får mig att tro att hon kanske sitter i lyan eller möjligen är tjuv.
Lobelia röstar på Mirtai
Kika lite på biten där Cirkus håller med mig om att GA är siad också, och hur inläggen föll. När cirkus började påstå att jag lurat henne är också lite intressant.
Rösta annars gärna på mig som ulv, men utifrån din egen bild och inte Cirkus. Cirkus spelar ett högt spel just nu.
Är dl 21.30 idag också förresten?
Jo jag håller med, kvällen är inte slut än, jag velar mellan några personer (se min sammanställning), det är inte så många.Det finns en chans att jag ändrar mig till någon av de andra.Återigen, om jag var ond så borde jag väl sett till att ha ett snyggare protokoll vad gäller röstning?
Går bra för min del.DagDL 21.30
Vill ni snabba på leken lite och ha nattDL 22.30?
Jag tror i och för sig att LenaH velar om mig så hon är nog mer tveksam om min godhet idag. Det är bra att vara hälsosamt skeptisk.Det här inlägget måste jag ha missat när jag skummade igenom tråden igårkväll, liggandes under täcket för att inte störa sambon som ville sova.
Jag har nu lagt extra tid på att läsa igenom delen där du och cirkus debatterade igår. Och ja, lite skumt ser det allt ut. Jag röstade på dig igår för att jag trodde att du var ulv utifrån det jag läste. Men om cirkus tänjde på sanningen för att få dig att se sämre ut än du egentligen var så kan det ju ha påverkat mig. Absolut.
Jag godförklarar dig inte. Men jag kanske ska försöka få fokus på någon annan idag.
Dessutom verkar glömmerallt och LenaH (som jag båda håller för goda) påpeka väldigt noga att dom inte tror du är ond. Jag börjar fundera på extrainfo.
DagDL 21.30
Jag tror i och för sig att LenaH velar om mig så hon är nog mer tveksam om min godhet idag. Det är bra att vara hälsosamt skeptisk.
DagDL 21.30
DagDL 21.30
Jag har inte tänkt på den aspekten av käket, men med tanke på misstankarna mot mig så trodde jag inte att jag själv skulle bli käkad.Lilltess röstat på quarter4ever
Alltså jag har svårt att tro att en ond Lobelia hade gått så hårt åt en god (cirkus) och sen käka henne så att alla fick reda på att hon är god. Jag tror att cirkus käkades för att Lobelia skulle framstå som ond. Och i samband med att cirkus käkas så går q4 emot lobelia väldigt hårt. Detta kan vara Lobelia som lurar mig riktigt bra men jag har ju innan hållt q4 som möjlig ond så min röst hamnar där idag.
DagDL 21.30