Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår jag dig rätt nu @quarter4ever

Du menar att jag GA och LenaH sitter i lyan och att vi tyckte det var en lyckad idé att lyncha vår kompis FiaM istället för Cirkus?
jag tror att ni såg hur rösterna gick mot FiaM och inte så många ville hoppa på
cirkus-tåget....
Tror alltså att du har en viktigare roll för de onda att rädda, och därför valde ni att offra FiaM
Glömmerallt är jag osäker om, menhar inte glömt hur hon startade allvaret i leken med att nominera
Paddington...

Jag har en fördel som ni andra inte har. Jag vet med 100% säkerhet vad jag själv har för roll. Utifrån det så skulle det var mycket märkligt om LenaH, Koppen och Glömmerallt är onda. Habina bör av liknade anledning vara god men här kan det möjligen ha smugit sig in en alibiröst men jag väljer att sätta henne åt det godare hållet tills vidare.

Thoora lägger en lite märklig röst, jag misstänker av den anledningen att hon i vart fall inte sitter i Lyan, det sticker ut i onödan och hjälper knappast lyan.

Klara tror jag är siad god

Lilltess har jag dålig koll på men hon har en extrem bra röststatistik så så länge jag har mer misstänkta så sätter jag henne åt goda hållet. Hon röstade dessutom inte på någon senaste DL.

Q4 Verkade låtsas att hon var min tvilling, blev påkommen och slutade. Jag vet inte vad hon hade i kikaren men det är skumt. Vidare så hakade Q snabbt på Snurris teori om att jag och cirkus satt i lyan. Ganska praktiskt när lyan sedan käkar Snurris strax därefter.Hennes flummiga inlägg med genomgången av kvarvarande talar inte till hennes fördel. Det känns som hon inte vill ta ställning till något.

Mirtai har en gräslig röststatistik vilket är det största jag har på henne, hon har mest flutit med och hoppar på tåget mot mig sådär lagom snabbt. Det är egentligen inget stort men det är långt mer än jag har på mina övriga osäkra.
Det där inlägget satte "griller på mitt huvud" och jag var tvungen att kolla igenom rollistan igen.
Den roll jag tror att du har är... Fan man får inte säga det va??

jag tror att ni såg hur rösterna gick mot FiaM och inte så många ville hoppa på
cirkus-tåget....
Tror alltså att du har en viktigare roll för de onda att rädda, och därför valde ni att offra FiaM
Glömmerallt är jag osäker om, menhar inte glömt hur hon startade allvaret i leken med att nominera
Paddington...
Jag såg hur GA valde att rösta på FiaM och funderade på att följa efter efter som hon vägrade att rösta på Cirkus, lena hann dock före. Förutom oss hade FiaM bara koppen som röstat på sig. Så vilka följde vi efter?

Jag såg hur GA valde att rösta på FiaM och funderade på att följa efter efter som hon vägrade att rösta på Cirkus, lena hann dock före. Förutom oss hade FiaM bara koppen som röstat på sig. Så vilka följde vi efter?

Intressant ordval!
se min fetning
Hade ni kommit överrens om annat?

Undviker min fråga med en motfråga. Jag frågade först ;)
jag har redan svarat
tyckte jag iaf
Alltså då du (ni) inte fick alla med er att samlat gå mot cirkus så fanns det bara att välja på att byta röster till FiaM eller låta dig bli lynchad.....
för om FiaM tog 2-3 röster som ni tänkt er skulle gå med er mot cirkus
så blev det ju liksom bara det kvar att välja på?
Därför tror jag att du har en ledande roll i lyan...

jag har redan svarat
tyckte jag iaf
Alltså då du (ni) inte fick alla med er att samlat gå mot cirkus så fanns det bara att välja på att byta röster till FiaM eller låta dig bli lynchad.....
Visst, men du talade om att följa strömmen. Det fanns liksom ingen ström att följa. Vi var strömmen ;)

jag har redan svarat
tyckte jag iaf
och så tror jag att ni kom på att det såg ju lite misstänkt ut så därför fick FiaM komma med sitt lite
halvhjärtade försök att rädda sig själv
oavsett utgången av ev lottning så har ni ju ändå på så sätt godförklarat en av er oavsett sas
sedan verkade du ha lite dålig koll på att det förutom röstfifflaren också troligen finns ett spöke i kulisserna + att BM röst väger tyngst vid lika så det inte blir lottning ens
Väldig ulvigt att inte ha full koll på allt också kan jag tycka!

Sen kom jag på en sak också. Q4 skrev ett inlägg med "såklart jag vill hitta ulvar" kan det vara en hint till ulvarna att hon är tjuv och vill hitta sina kollegor?
Det här förbryllar mig
jag har redan svarat
tyckte jag iaf
Den teorin kom jag med för några timmar sedan. Var egentligen ett skämt, ;) eller har jag startat nåt nu??

Jag vill sätta Lilltess åt goda hållet dels för hennes röstningar men även för hennes funderingar och teorier.
Även q4 för jag tycker hon aktivt letar ulvar. Men samtidigt vet jag inte. I land kan hon hålla med här och var lite för mycket.
Lobelia tror jag mig veta vilken roll hon har. Men jag vill kolla lite till först. Därför blir jag så nojig när vissa är på henne.
Har jag så fel om lobelia??

Det här förbryllar mig

Den teorin kom jag med för några timmar sedan. Var egentligen ett skämt, ;) eller har jag startat nåt nu??

Jag vill sätta Lilltess åt goda hållet dels för hennes röstningar men även för hennes funderingar och teorier.
Även q4 för jag tycker hon aktivt letar ulvar. Men samtidigt vet jag inte. I land kan hon hålla med här och var lite för mycket.
Lobelia tror jag mig veta vilken roll hon har. Men jag vill kolla lite till först. Därför blir jag så nojig när vissa är på henne.
se min fetning

jag svarade dig på den funderingen att jag hade faktiskt tänkt precis likadant
jag skämtade inte

tillägg
angående Lilltess fundering om min kommentar om ulvletandet så är det ju ett typiskt uttalande från mig som kan misstolkas, bara tänker inte på det när jag skriver ibland, även om jag har blivit bättre på att läsa igenom innan jag skickar

och så tror jag att ni kom på att det såg ju lite misstänkt ut så därför fick FiaM komma med sitt lite
halvhjärtade försök att rädda sig själv
oavsett utgången av ev lottning så har ni ju ändå på så sätt godförklarat en av er oavsett sas
sedan verkade du ha lite dålig koll på att det förutom röstfifflaren också troligen finns ett spöke i kulisserna + att BM röst väger tyngst vid lika så det inte blir lottning ens
Väldig ulvigt att inte ha full koll på allt också kan jag tycka!
Jag känner mig då inte godförklarad Vi diskuterade det diskuterade vi i anslutning till röstningen, tror ingen då ansåg att det skulle peka ut mig som god och uppenbarligen inte ens du ;)

Det här förbryllar mig

ja jag tror att du har så fel om Lobelia...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar