Roller kvar:
1 tvilling
Ängel
Röstfifflare
Spökväckare
Nattvakt
Magiker
Ficktjuv
Självmordsbombare
Har jag rätt?
Spionens ättling också..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roller kvar:
1 tvilling
Ängel
Röstfifflare
Spökväckare
Nattvakt
Magiker
Ficktjuv
Självmordsbombare
Har jag rätt?
Nej, nattvakten är borta men vi har en ulv kvar.Roller kvar:
1 tvilling
Ängel
Röstfifflare
Spökväckare
Nattvakt
Magiker
Ficktjuv
Självmordsbombare
Har jag rätt?
Fast att jag är god finns det nästan bevis för.Långsökt men jag greppar allt jag kan nu
Menar du att du tror att Lobelia är ulv? Hon känner ju inte till dig eftersom du är ond utanför lyan? Är det därför du vill ha henne kvar? Och röstar på FiaM eftersom hon ändå skulle ryka.
Har man gott om fantasi skulle detta kunna vara så att Lobelia är ond och LenaH ond utanför lyan! Och detta var ett försök att visa det
Hahaa, nu är jag ute och cyklar, men va 17
Igår hade jag en annan roll till @Lobelia och då valde jag att ändra för att ha henne kvar. Sen gick lynchen en väg den inte borde gjort om hon hade haft den roll jag tänkte åt henne och då kan hon fortfarande vara i lyan för mig. Sen gjorde det ju inget igår, Fia var ju också ulv.Långsökt men jag greppar allt jag kan nu
Menar du att du tror att Lobelia är ulv? Hon känner ju inte till dig eftersom du är ond utanför lyan? Är det därför du vill ha henne kvar? Och röstar på FiaM eftersom hon ändå skulle ryka.
Har man gott om fantasi skulle detta kunna vara så att Lobelia är ond och LenaH ond utanför lyan! Och detta var ett försök att visa det
Jag avvaktar till imorgon om jag lever, nu vill jag syna Mirtai.Jag vet
Men då är frågan vad man ska tro om Lobelia?
Tänk precis så var det med mig ocksåJag vet precis hur det går till.. I första leken låter man dom nya spela hela spelet så att man blir duktigt beroende, i andra leken lynchas man på direkten så att beroendet inte hinner gå över
Tänk att nu tänker du precis som jag!Långsökt men jag greppar allt jag kan nu
Jag har nu kikat lite på @Mirtai som utlovat och jag är ledsen men jag kan inte hitta något som pekar åt ett annat håll än lyan.
Röststatistiken är inte lysande och den säger inte allt men en sen röst på Koppen DL1 när Koppen redan hade två talar inte till hennes fördel.
Inte heller två röster på Bsf där hon lanserat teori om Bsf och FiaM i lyan men inte gick efter Fia igår när chansen fanns?
Jag misstänker visserligen att hon kan vara kollega med Lobelia och därför inte agerade igår men att hon inte tog chansen att lyncha Fia igår förvånar mig.
Hon var inne och konstaterade detta igår före DL:
Varför inte ta chansen att rädda Lobelia då? Jag tror att det var för att det inte spelade någon roll. Jag har också tidigare sagt att lyan verkar slipad och det ger mig också utslag på Mirtai som är en lysande lyaspelare.
LenaH röstar på Mirtai
Roller kvar:
1 tvilling
Ängel
Röstfifflare
Spökväckare
Nattvakt
Magiker
Ficktjuv
Självmordsbombare
Har jag rätt?
Eller så kanske du kan tänka ut en ny roll åt mig . Jag misstänkte du hade fel god roll åt mig igår, men ville inte få dig att ändra uppfattning. Ulven ville vi båda åt, men i ärlighetens namn var FiaM inte högst på min lista men väl på misstankelistan.Igår hade jag en annan roll till @Lobelia och då valde jag att ändra för att ha henne kvar. Sen gick lynchen en väg den inte borde gjort om hon hade haft den roll jag tänkte åt henne och då kan hon fortfarande vara i lyan för mig. Sen gjorde det ju inget igår, Fia var ju också ulv.
Långsökt men jag greppar allt jag kan nu
Hur tänker du här? Om Lena röstat på någon annan hade troligen inte FiaM lynchats.
Resultatet som det blev kräver att ingen av spöket och röstfifflaren röstade på mig och minst en röstade på FiaM annars hade det blivit klara som avgjort som BM
Ja så talar en ulv!Haha, där grävde du nog din egen grav @quarter4ever!
Får du någon med läskunnighet med dig så är jag imponerad! :-D
Den rösten glömde jag, tack för påminnelsen.Glöm inte bort att byfånen har en extra röst. Den kanske inte använts tidigare... Eller så är den fortfarande inte använd.
Ja så talar en ulv!