Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag reviderar min misstänkta lista något
Top 2 på min misstänktalista är Lobelia och LenaH:cautious:
Tror deras samspelthet kommer av att de snackat sig samman i lyan
@LenaH Om jag sitter i lyan så påverkar det inte min inläggsstatistik i leken, jag har bara varot upptagen med att försöka rädda livhanken på mitt sto:meh:
Därefter tror jag att Mirtai kan var med i en lya också med tanke på hur listig jag vet att hon kan råka ut för, jag har inga godvibbar av henne iaf.

Sedan kommer
glömmerallt
thoora
Habina
och Lilltess som har kanske lite FÖR bra statistik för att den ska vara sann? ( jag menar spion var hon ju inte?)

Jag vet inte vad Lena syftar på exakt, men uppenbarligen är jag läskunnig nog att inte hålla med dig.

Ditt teoriinlägg var annars högst intressant. Du verkar verkligen vilja hålla många dörrar öppna så att du kan rösta på de flesta utan att gå emot det du skriver.
Jag är bara mitt vanliga paranoida jag...
Jag har nog haft ganska lika åsikter som de flesta bara att jag vänder det några varv till
Just nu känns leken som att det är ondingar som sitter och har skitkul-
vilket jag ogillar skarpt!

@LenaH Om jag sitter i lyan så påverkar det inte min inläggsstatistik i leken, jag har bara varot upptagen med att försöka rädda livhanken på mitt sto:meh:
Därefter tror jag att Mirtai kan var med i en lya också med tanke på hur listig jag vet att hon kan råka ut för, jag har inga godvibbar av henne iaf.

Sedan kommer
glömmerallt
thoora
Habina
och Lilltess som har kanske lite FÖR bra statistik för att den ska vara sann? ( jag menar spion var hon ju inte?)
Samspelta?

Jag tror stenhårt på LenaH ja men hon vill sätta mig i lyan tycks det ... grrrr.

Sedan kommer
glömmerallt
thoora
Habina
äsch menade @Habina, förlåt @LenaH

Ok. Jag har två tänkbara roller åt quarter4ever just nu. Som hon beter sig tänker jag att hon antingen är ulv eller så vill hon bli lynchad fast hon är god. Ingendera hjälper mig att förstå hur hon tänker.

Habina röstar på quarter4ever

Då hon är den av de som är kvar som jag är mest osäker på. Framförallt för att hon inte teoriar som hon brukar (om det skulle visa sig att det enbart beror på IRL-bekymmer med stoet ber jag tusen gånger om ursäkt! :o)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar