Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kunde annars fylla på med en drös om mig.Nej hade du gjort det hade jag blivit orolig med tanke på hur jag spelat, jag skulle kunna hitta många teorier mot mig, tyvärr har jag ingen nytta av det
Spontant så tänker jag att ingen i lyan har nominerat en annan i lyan.
Vilket gör att jag gissar på glömmerallt, LenaH och Habina som troligt goda. Obs! gissar men det förefaller logiskt med avseende på att jag tror att lyan inte ville ha BM just pga risken att bli siad.
Och detta i sin tur leder till att jag vill granska rösterna på glömmerallt, LenaH och Habina lite extra och då faller ögonen på bsf och thoora -
För att fortsätta med det här som min telefon ansåg var färdigskrivet igår... Jag vill sätta Habina åt det godare hållet i och med att hon enbart har fokuserat på Paddington hela dagen igår, skulle hon sitta i lyan med Paddington så har jag svårt att tro att hon enbart skulle skriva teorier om henne. När Paddington sedan la sin röst på Habina så tror jag att det var ett försök för att få oss att misstro Habina.
Uppdaterar min lista:
Åt det goda hållet:
Klara - Jag är ganska säker på att bollen_ siade henne.
Habina och Lilltess får ligga kvar här så länge, på grund av röststatistiken (de har båda prickat onda både dl1 och dl2)
LenaH - jag var lite inne på att det skulle varit någon slags dubbelbluff med fios nomineringsändring (och att Paddi då skulle varit god, och blivit misstänkt på grund av ändringen fast det var LenaH som var ond). Men där var jag fel ute. Och eftersom Paddi var ond så lutar jag åt att Lena H kan vara god - eller i alla fall inte sitta i lyan.
Neutrala:
glömmerallt - jag tror inte att hon som ond skulle sticka ut och nominera Paddi först. Hon röstade på mig igår (förstår det, samtidigt som det om hon är ond, vore smidigt att rösta just på mig - en god som har fått misstankar mot sig) Men jag vågar inte sätta henne åt något håll än.
cirkus - tycker jag kommer med vettiga tankar. Så jag tror att jag vågar hålla henne på den neutralt goda sidan för tillfället. Möjligen kan bollen_ ha siat henne, men jag tror mer på att det är Klara som är siad.
Lobelia - jag tänkte fel kring hennes röst igår - och det var grunden till den teorin jag la fram. Jag tänkte inte hela vägen helt enkelt. Därför hamnar hon just nu i den neutrala delen. Jag tycker att hon har kommit med intressanta tankar kring FiaM i sitt inlägg efter DL.
Koppen - på grund av rösten på fio och den från fio tror jag inte att hon sitter i lyan. Men det skulle kunna vara alibi. Att hon la en röst på mig (som hon drog tillbaka) före NattDL behöver inte säga något om hennes roll...
Mirtai, quarter4ever, Snurrfian, thoora - fortfarande ingen direkt uppfattning om dem än.
Dalande mot ondhållet:
FiaM - på grund av den sista rösten på fio kanske hon inte sitter i lyan. Eller så gör hon det och vill skaffa alibi? Verkade ha haft ont om tid igår, vilket skulle kunna förklara rösten på Lobelia, men jag tycker att det skaver lite...
Tar med mig statistiken, så att inte den försvinner...
Har noteringar i mitt kollegieblock men det tar jag imon.Att Habina cirkus och Lobelia sitter i lyan
Håller med. Jag har inte glömt medhållen jag oväntat fick av Q utan <att jag egentligen begrep varför.Men samtidigt är det lite anmärkningsvärt @quarter4ever att du röstat på Klara, GA, thoora och FiaM. Du sprider ut lite medhåll hit och dit men ändå kör du ditt race.
Var det placerar dig vet jag inte, men värt att kika på
Har noteringar i mitt kollegieblock men det tar jag imon.
Candy crush innan dejt med john blund
Japp och röstar innanvad har vi sagt om att "vänta till imorgon" ? bara du skriver dom innan natt DL!!
Jag kunde annars fylla på med en drös om mig.
Jag är inte 100 naturligtvis på mina tankar om @cirkus , @Habina och @Lobelia . Det var bara något som slog mig, det kändes likadant i förra leken - det började bra med döda onda och ett antal godförklaringar som följd och det känns som ett vinnande koncept för en rutinerad lya.
Den här leken följer mönstret lite, offra två av sina egna tidigt (och lite i onödan, varken fio eller Paddi hade behövt åka) för att sen spela på det och gå över till att lyncha goda.
Då kommer vi till att cirkus lurade alla i förra leken, varför ändra ett vinnande koncept, hon har också varit ganska tidig med vart hon skulle lägga sina röster och Habina likaså. Lobelia hamnar också där med ganska tidiga röster.
Alla tre behöver inte ingå i lyan men det är de tre jag kommer syna lite närmare. Nattkäket blir också väldigt intressant.
Jag tror inte på thoora, varför röstade hon då inte på Paddan igår?jag skulle vilja byta ut en och sätta in thoora... kan du fixa det?
Är det en godförklaring av Thoora?Jag tror inte på thoora, varför röstade hon då inte på Paddan igår?
Och vem vill du ta bort?
Nej, men jag tror inte hon är i lyan på grund av det.Är det en godförklaring av Thoora?
Jag tror inte på thoora, varför röstade hon då inte på Paddan igår?
Och vem vill du ta bort?
jag kommer tillbaka med inlägg om hur jag tänktMen samtidigt är det lite anmärkningsvärt @quarter4ever att du röstat på Klara, GA, thoora och FiaM. Du sprider ut lite medhåll hit och dit men ändå kör du ditt race.
Var det placerar dig vet jag inte, men värt att kika på