Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej det kan det ju verkligen inte längre. Jag var ju även lite inne på att FiaM skulle vara ond utanför lyan, men det är ju bättre att haffa en ulv. Jag kommer nog granska thoora och Habina först då jag tycker att det är skumt att thoora godförkkarar henne för de två första rösterna när jag själv också lyckades pricka in två ulvar. Är det för att alla andra också ska fortsätta godförklara henne?

(jag har kladdat lila igen) Var hittar du godförklaringarna?

För min egen skull:

Röstade på BSF gjorde: koppen, cirkus, Lobelia, Klara, LenaH, Habina, Mirtai, thoora, glömmerallt

Röstade INTE på BSF gjorde: FiaM, q4e, Lilltess och Snurrfian

Jag misstänker att det finns minst en röst från onda sidan på BSF. Frågan är bara vilken/vilka. Jag tror att koppen inte sitter i lyan, hon spelar mycket bättre än hon brukar göra när hon är ond. Jag trooooor inte cirkus är ond, hon känns ärlig i sitt letande efter ulvar. Jag är fundersam på Lobelia, men tycker hon verkat vettig, men kan ju luras. Jag vet min roll. Jag tror inte LenaH sitter i lyan, baserat på samma sak som så många andra baserar det på. Men är det också lur? Habina och Mirtai har jag ingen riktig kläm på. Thoora har jag ju misstänkt, jag får fundera över om jag fortfarande gör det. Och glömmerallt, denna glömmerallt. Jag vill att hon ska vara god, men lurar hon kanske brallorna av mig?
Delar dina tankar! NEJ vi är inte tvillingar ;)
GA tycker jag spelar lite som hon gör när hon är ond; lite kort, håller med, lämnar inte många teorier eller egna tankar. Inte speciellt aktiv i sitt ulvletande

Jag kan bara svara för mig själv. Jag var osäker. Men jag ville bli av med röstandet så jag slapp vela mer. :crazy:

Um kanske var klokt det jag hade ju kanske kunnat bespara mig en del velande, jag slutande ju ändå med

Du är nog förövrigt dn ända jag fortfarande vågar hålla åt goda hållet eftersom jag baserar det på vad bollen__ skrev och inte på vad du har skrivit och @bollen__ litar jag ju på nu när jag vet att hon var god.

Satt och författade ett inlägg kring röstningen och funderade på om något kunde vara räddningsröster för en potentiellt ond FiaM. Men nej, jag hittar inget sådant samband. :banghead:

Jag velade mellan Paddington och Blacksmithfarm. Jag tänkte först rösta på bsf men hann se att rösten på Bsf inte skulle göra någon skillnad i slutändan och då tyckte jag att det var bättre att lägga den på Paddi när jag misstänkte båda.
Trodde lite att bollen fått en sia, och det ihop med mina patetiska teorier la grunden för min röst

Um kanske var klokt det jag hade ju kanske kunnat bespara mig en del velande, jag slutande ju ändå med

Du är nog förövrigt dn ända jag fortfarande vågar hålla åt goda hållet eftersom jag baserar det på vad bollen__ skrev och inte på vad du har skrivit och @bollen__ litar jag ju på nu när jag vet att hon var god.

Men jag vet inte om jag längre litar på dig. :cautious: Jag litar inte på någon. :arghh:

så tillbaka i leken
efter en utmattande dag
( vill aldrig ha en sån igen!)

Bsf var alltså inte ond
Jag har haft väldigt svårt att placera henne, vilket jag skrivit i mina reflektioner
så var inte helt övertygad om att hon var ond
Idag har jag dock i ärlighetens namn inte hängt med särskilt bra i leken
så ska försöka fokusera nu,

kan vara skönt att släppa alla andra bedrövade tankar ikväll

har inte hängt med i det som hände från ca 20-tiden och framåt

Men första dagen fick hen väl allt själv??
@LenaH - du var väl inblandad i en sådan diskussion?

Jag tror i alla fall inte på att Koppen skulle vara Nattvakt och fått spioninfo om att ulvarna försökt käka henne. Alldeles för långsökt för min smak.

Det enda ställe BF nämner nattvakt, kan det vara en dold hint? Det känns långsökt, men BSF hade rätt i att koppen inte var Nattvakt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar