Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten, kan ju säga att jag la första rösten i gårdagens lynch - skulle iväg och visste inte om jag skulle hinn in igen.

Jag trodde kanske att någon av Paddi eller Ga skulle vara ond med tanke på fios nominering. Men jag vågade inte gissa vem.

Dessutom, LenaH, så var ju röstningarna på Paddi i stort baserade på BM- nomineringarna - varför var det mer okej? För att hon visade sig vara ond, eller för att det inte var du som fick rösten?

(sorry om jag blir vass nu, men ni är på väg att göra ett misstag)
Spelar vi i samma lek? Eller har du missat alla teorier om röstningen, analyserna kring hur folk röstat och när? Och det faktum att fio visade sig vara ulv?

Jag reagerar på en sak... de som är snabba på att godförklara Habina för att hon prickat in två goda.. MEN HALLÅ JAG DÅ? De som bara nämner henne kanske sitter i lyan med henne? Isf har jag blivit grundlurad... (tänker främst på thoora som gjorde det precis. .)

Jag reagerar på en sak... de som är snabba på att godförklara Habina för att hon prickat in två goda.. MEN HALLÅ JAG DÅ? De som bara nämner henne kanske sitter i lyan med henne? Isf har jag blivit grundlurad... (tänker främst på thoora som gjorde det precis. .)
Jag tog i alla fall upp er båda tillsammans, med tanke på just era röster, för en av er tror jag den statistiken ryker idag ;)

Alltså - det blir svårt att svara på förrän det hänt. De verkar inte speciellt förvirrade. :)

Ok

Cirkus gillar att luras som ulv så det skulle inte förvåna mig om hon var hjärnan bakom en sådan plan. Men jag förstår som sagt inte kopplingen till just bsf isåfall. men jag får funderapå det sen nu behöver jag rösta.

och det här med att rösta fast det fortfarande är natt? :angel:

Jag är inte alls säker på att Koppen är ond men kändes ändå som en tanke jag ville ha med mig.
Åkaj, jag missade nattDL plus att jag var leksugen när jag äntligen var feberfri.
Och att jag skulle ha en ond roll utanför lyan är ca 8,8% risk. Så att hitta en onding med så låga odds gör att jag tycker att man kan åtminstone sätta mig på en sida. Ond eller god? Ganska enkelt ;)

Vadå två goda??

Vad har jag missat nu då??? :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare