Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså jag känner att jag bidrar lite dåligt just nu, det blir mest bara en massa "det låter vettig" åt höger och vänster så jag tror jag ska gå tillbaka och kika lite ber på röstningarna och se om jag hittar något som ni inte redan uppmärkasammat.
Precis så säger vi alla denna leken :rofl: lite roligt faktiskt!

Jag har inte påstått att du är en idiot. Jag har bara påstått att jag tror att du kan sitta i lyan.

Du påstår att formuleringarna låter som hämtade ur lyan, när ämnet i själva verket diskuterats i leken. Vad får dig att tro att jag inte skulle kunna läsa och formulera tankar utifrån vad som skrivs?

Sitter och skummar igenom tråden från och med röstningen igår för att försöka få ett grepp om leken (det är hopplöst att kasta sig in och försöka teoria när man inte riktigt haft tid att följa leken ju! :wtf:) Och mina ögon fastnar på det här:

Det jag funderar över är väl egentligen vart placerar det här Snurris i mitt pussel? I ljuset av att flera (med Lobelia i spetsen) idag verkar ha samma tankar om FiaM som Snurris hade igår. Blir Snurris då god? Eller blir det ett alibi? Jag har noll koll på Snurris känner jag.

Välkommen med i klubben! Vi funderar på att trycka upp t-shirts med texten "snurrfian gör oss snurriga"... :crazy:

Jag känner mig mindre och mindre säker på allting just nu:arghh:

Nåja. Jag har tidigare skrivit vad jag tror om alla - och jag vet inte om jag tycker att det har ändrats direkt...
Jag har några som jag tror är goda, men ingen som jag riktigt riktigt säkert tror är ond.

Men utifrån dagens diskussioner mellan FiaM och Lobelia där jag tycker att FiaM verkar skum och med tanke på vart röstningen ser ut att ta vägen så:

Blacksmithfarm röstar på FiaM

För att hon är den som jag känner är mest åt skum-hållet nu och för att det kan komma att stå mellan henne och mig i lynchen.

DL3
15:33 FiaM röstar på Lilltess
17:34 Koppen röstar på Blacksmithfarm
18:19 quarter4ever röstar på FiaM
19:15 Lilltess röstar på FiaM
19:19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:01 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:16 Blacksmithfarm röstar på FiaM

Lilltess: 1
FiaM: 3
Blacksmithfarm: 3

Du påstår att formuleringarna låter som hämtade ur lyan, när ämnet i själva verket diskuterats i leken. Vad får dig att tro att jag inte skulle kunna läsa och formulera tankar utifrån vad som skrivs?

Jag är medveten om att ämnet diskuterades i tråden öppet ja. Men jag får ändå en känsla. Och dina mothugg nu gör dig inte mindre misstänkt i mina ögon. Det är en lek, jag teoriar inte mot DIG, jag teoriar mot din roll.

Jag är medveten om att ämnet diskuterades i tråden öppet ja. Men jag får ändå en känsla. Och dina mothugg nu gör dig inte mindre misstänkt i mina ögon. Det är en lek, jag teoriar inte mot DIG, jag teoriar mot din roll.

Det är helt okej att du teoriar mot både mig och min roll, jag är exempelvis helt fine med din åsikt om min röstning igår. Däremot ogillar jag att du undanhåller det faktum att ämnet diskuterats i tråden samtidigt som du vill påskina att samma tanke skulle vara ulvig för att jag skrivit den.

För övrigt, ang thoora-diskussionen.
Vi har ju tvillingar kvar också - så även om (om, jag säger inte att) thoora skulle ha hjälp behöver den inte nödvändigtvis vara ond.
Så jag ser inte varför det skulle göra henne misstänkt.

Med det sagt har jag ingen aning om vart jag har henne :p

Det är helt okej att du teoriar mot både mig och min roll, jag är exempelvis helt fine med din åsikt om min röstning igår. Däremot ogillar jag att du undanhåller det faktum att ämnet diskuterats i tråden samtidigt som du vill påskina att samma tanke skulle vara ulvig för att jag skrivit den.

Det handlar inte om att du diskuterade ämnet. Det handlade om din formulering. Men jag la också till att jag kan ha fel.

Vart är förresten @Snurrfian?

Vad jag kan se har hon inte teoriat efter NattDL??
jag är här men är just nu hänvisad till en surfplatta, jag är inte helt sams med den men den är åtminstone bättre än min mobil...

Sitter och skummar igenom tråden från och med röstningen igår för att försöka få ett grepp om leken (det är hopplöst att kasta sig in och försöka teoria när man inte riktigt haft tid att följa leken ju! :wtf:) Och mina ögon fastnar på det här:

Det jag funderar över är väl egentligen vart placerar det här Snurris i mitt pussel? I ljuset av att flera (med Lobelia i spetsen) idag verkar ha samma tankar om FiaM som Snurris hade igår. Blir Snurris då god? Eller blir det ett alibi? Jag har noll koll på Snurris känner jag.
Jag har också reagerat på att ingen verkade se vad jag skrev igår men att @Lobelia idag verkar använda det som "sin" teori, jag undrar lite varför...

Välkommen med i klubben! Vi funderar på att trycka upp t-shirts med texten "snurrfian gör oss snurriga"... :crazy:
Jag vill också ha en sån tröja! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar