Oj vad ni skrivit här
Har precis börjat äta Niferex jag med, trots rätt okej hb vid inskrivningen. Mäter man det sedan regelbundet för att hålla koll i slutet av graviditeten?
Var det du själv som tog kontakt eller gick det via BM? Jag hoppas att min BM ska kännas vettig att prata med och lugna mig tillräckligt för att jag inte ska behöva så mycket mer, men annars vet jag liksom inte alls vart jag ska vända mig. Profylaxkurser som alla nämner, är det något som brukar finnas via landstinget eller får man hitta det själv?
Precis så!
Ligger i princip alltid och sover på vä. sida sedan en tidigare olycka. Vi fick istället byta sida i sängen så att vi skulle kunna fortsätta ligga vända utåt åt varsitt håll
Så sociala är vi när vi sover
Men det känns ju bra om det är det som rekommenderas.
Fick inse igår att magen börjar bli lite i vägen när jag skulle knäppa på mig sporrarna och var tvungen att sätta upp fötterna på en pall istället för att böja mig ner när jag stod raklång. Hästmänniskors version av att inte kunna knyta skorna
Så, typ tusen frågor... Men vad fina magar ni har
Knäppte ett par första kort häromdagen och nu börjar man se att det faktiskt är något där! Ska verkligen försöka fortsätta dokumentera, det är säkert kul att ha senare och vid ev ytterligare grav tänker jag.