Det där med klåda är obehagligt. Jag fick enorm klåda i slutet på förra graviditeten och läste på om hepatos men tyckte inte riktigt det stämde in eftersom mitt satt på ovansidan av fötterna främst, inte fotsulor/handflator. Hann hur som inte ta några prover innan sonen föddes men hoppas slippa denna gång för det var verkligen en mardröm. Rev sönder fötterna fullständigt på bara några dagar. Och har förstått nu i efterhand att det är förenat med vissa risker.
Jag har lyckats få UVI igen
Känner det på lukten - omisskännligt.
Hade som sagt problem med att kissa efter min förra förlossning och fick under några månader RIKa mig, dvs tappa mig själv på urin med kateter. Vaknade i förrgår och kunde inte kissa tyckte jag. Fick lite panik att min blåsa skulle vara jätteöverfull eftersom det var vad som hände den gången så jag tog en kateter och tappade men det var knappt nånting i blåsan. Men troligtvis var det bara det som krävdes för min immunsvaga kropp så nu har jag UVI istället.
Lite irriterad på min bm-mottagning. Ringde och bokade telefontid kl 11.50 och de har ännu inte ringt... Vill bara få min antibiotika och bli klar med detta nu. Vet ju att det alltid blir fel sort först och jag får börja om kuren med ny sort. Så är det varenda gång.