O
Osthyvel
Men hördu, du ska ta det lugnt efter ett snitt! Inte hålla på och skura och greja!Var rädd om dig!
![]()
Men åååh, omtänksamma ni
Jag är bara så otroligt rastlös efter att äntligen kunnat göra saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hördu, du ska ta det lugnt efter ett snitt! Inte hålla på och skura och greja!Var rädd om dig!
![]()
är man en taskig flickvän när man tycker killen ska bjuda på restaurang?![]()
Bjuder också, som tur är!Det heter förnuftig! Ja du är en förnuftig flickvän som anser att han ska bjuda dig!
Jag bor ju inte så långt bort så säg till när du är klar så kommer jag över med räkmacka och jordgubbar med grädde.Vinner jag storkovan på lotto ska jag bygga en kuvös.
Får väl köpa huset av hyresvärden först bara haha
Klarade bara en halvtimme med boendestödet, sen blev jag för illamåendeska gå över till mamma nu och se om jag kan få i mig lite mat och pussa lite på A, sen hem och sova!
Vadan detta illamående?Klarade bara en halvtimme med boendestödet, sen blev jag för illamåendeska gå över till mamma nu och se om jag kan få i mig lite mat och pussa lite på A, sen hem och sova!
är man en taskig flickvän när man tycker killen ska bjuda på restaurang?![]()
Jag betalade sistI jämnstäldhetens namn förväntar jag att tjejen bjuder och betalar![]()
Jag betalade sist![]()
Peta i dig migräntabletter innan du går så det inte blir försent och det bryter ut helt och hållet nu!
För mycket jobb och för lång tid mellan kaffetillförseln. TypVadan detta illamående?