Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tar jag en paus med alvedon då mitt snitt från fredagens kejsarsnitt börjar säga ifrån.

Dagen har hittills bestått av mata barn, tvätt, mata barn, promenad, mata barn, lägga barn och grovskura ena sidan av väggpanelen på trappan. De som bodde här innan har anlitat en urusel städfirma så väggpanelen är vidrig men trots att vi bott här 6 månader redan så har vi inte hunnit med att skura den men nu äntligen!

Men hördu, du ska ta det lugnt efter ett snitt! Inte hålla på och skura och greja! :rage: Var rädd om dig! :love:

@Bexzor Bäst att göra som Snurratoren skriver, annars kan du bli bannad från allt arbete hemma :p
;)

Är bjuden på en galen fest där lokalen är uppbyggd som ett flygplan och vi har alla fått ett personligt boardingpass på posten. Min destination är Chicago så jag måste hitta en outfit som passar min destination... Har ehm två dagar på mig :nailbiting::arghh:
Jag funderar på att ha party här i sommar, ett "white trash party" a'la "kom som du är i vilka trasor du vill" komplett med partytält, färgade julljusslingor, lagom rörigt, kort sagt,,,,,,,ghettofest. Kåken platsar ju redan så varför vänta tills den faller ihop? :D
30.jpg

Jag funderar på att ha party här i sommar, ett "white trash party" a'la "kom som du är i vilka trasor du vill" komplett med partytält, färgade julljusslingor, lagom rörigt, kort sagt,,,,,,,ghettofest. Kåken platsar ju redan så varför vänta tills den faller ihop? :D
30.jpg

Hmmm, lite svårt att hitta dricka i containern bakom systemet bara ...

Hmmm, lite svårt att hitta dricka i containern bakom systemet bara ...
6-pack med folköl finns en hel del av ibland där en är läck, förra midsommaren hade jag samlat ihop ett 50-tal. Annars får jag göra äpplevin för snart börjar äpplesäsongen i containrarna och då finns det hinkvis med äpplen.

6-pack med folköl finns en hel del av ibland där en är läck, förra midsommaren hade jag samlat ihop ett 50-tal. Annars får jag göra äpplevin för snart börjar äpplesäsongen i containrarna och då finns det hinkvis med äpplen.
Jag har massa Mojito.
Har ju en aversion mot att ta sig en dricka ensam så det jag köpte i Tyskland har räckt länge hahahaha

Har kommit hem, klätt av mig och lagt mig på sängen. Huvudet gör inte direkt ont men är ändå inte helt ok så jag har petat i mig lite piller och tänker ligga här tills boendestödet kommer om en timme.

Varit hos kiropraktorn. Bäckenet var ca 4 cm snett och två kotor i nacken drog åt varsitt håll. Återbesök på måndag minsann. Blev beordrad en promenad som nu är avklarad och jag känner att det är dags för mat.

Hemma igen efter två jobbdagar. Det går ok på jobbet. Jag är inte lika snabb- eller klartänkt som vanligt men jag trivs på jobbet och med mina kollegor. Att hjärnan inte är med än gör inget sa chefen :)
Märker dock hur trött jag är. Skulle gå på toa, satte mig och tänkte "känns inte som vanligt". Hade glömt fälla upp toalocket :o :angel: (nej, hann inte göra nåt innan jag kom på det ;)).
Nu ska jag däcka i soffan ett par timmar.

I dessa tide med all snack om invandring, sku ja villa slå ett slag för våra gemensamma ur (vad klockor har här å gör vet int ja) in vånare. (Ska läsas som på någon norrländsk dialekt man kommer på)

(Fylkes Hetta= Läns Hätta)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 767
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka