Nä, jag trivs bra hemmaJag vet inteSka du också flytta snart?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag trivs bra hemmaJag vet inteSka du också flytta snart?
![]()
Jajamen!Så du kör upptåget du![]()
Jaha jag ska tydligen resa till Åland om 2 veckor och bo trångt, dricka en massa öl, äta mat, tävla och umgås med mina vänner från klubben. Blir en intressant roadtripp! Fan då måste jag ju börja träna
Måste bra ordna med hund och kattvakt så är allt grönt![]()
Kan man muta dammsugaren? Han verkar inte tända på människor för jag kommer ingen vart med mina försök att förföra honom![]()
Hundvakt ordnat, nu ska bara särbon få semester också så vi kan dra en dag tidigare
Ongen får klara sig ensam ett dygn, då kan han även se över Katten och Gösta över helgen![]()
Locka med att hen kan få en fönstertvätt som partner?![]()
Strulpellar alltså...De har bokat om gång på gång och nu har de blivit sjuka. Har dock en annan spekulant på G som jag ska skicka film till i helgen. De verkar rara men bor långt bort så en film blir nog bra så de får bilda sig en uppfattning om ponnyn.
Vagel?Någon annan som råkat ha en finne på under ögat där under-ögonfransarna sitter? Jag har en gul liten finne där och den går inte att klämma och den gör så ont, speciellt när jag kliar mig i ögonen, typ när man är trött osv.
Funderar på hur jag ska gå tillväga med den, den är sjukt störig.
Vagel?Vagel?
Beach 2016 är så j*vla överskattat, jag personligen bryr mig inte ett dugg i hur folk ser ut,,,,,,,,eller om dom ens har baddräkt-badbrallor på stranden för innerst inne är vi alla lika. Punkt!Käkat typ 15 askar med popcorn. Kaoz. Hejdå beach 2016
![]()
Någon annan som råkat ha en finne på under ögat där under-ögonfransarna sitter? Jag har en gul liten finne där och den går inte att klämma och den gör så ont, speciellt när jag kliar mig i ögonen, typ när man är trött osv.
Funderar på hur jag ska gå tillväga med den, den är sjukt störig.
GooglaVagel?![]()
Nu var det ju inte en sån finneRing till gräns-/passpolisen, så får de komma och ta hand om finnen. Hade även en finne som granne en gång i världen, men eländet kom in på kaffe varje dag trots att jag stälde ut två flaskor Clearasil i trappan ...
Det enda jag hittade var, men där står det inte direkt hur man ska göra mer än att använda varmt vatten och massera för att öppna upp porerna...Googla
Köp Noviform på Apoteket så försvinner det (om det är en vagel).
Men hördu, du ska ta det lugnt efter ett snitt! Inte hålla på och skura och greja!Just nu tar jag en paus med alvedon då mitt snitt från fredagens kejsarsnitt börjar säga ifrån.
Dagen har hittills bestått av mata barn, tvätt, mata barn, promenad, mata barn, lägga barn och grovskura ena sidan av väggpanelen på trappan. De som bodde här innan har anlitat en urusel städfirma så väggpanelen är vidrig men trots att vi bott här 6 månader redan så har vi inte hunnit med att skura den men nu äntligen!