Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha jag ska tydligen resa till Åland om 2 veckor och bo trångt, dricka en massa öl, äta mat, tävla och umgås med mina vänner från klubben. Blir en intressant roadtripp! Fan då måste jag ju börja träna :nailbiting:

Måste bra ordna med hund och kattvakt så är allt grönt :bump:

Hundvakt ordnat, nu ska bara särbon få semester också så vi kan dra en dag tidigare :D

Ongen får klara sig ensam ett dygn, då kan han även se över Katten och Gösta över helgen :D

Någon annan som råkat ha en finne på under ögat där under-ögonfransarna sitter? Jag har en gul liten finne där och den går inte att klämma och den gör så ont, speciellt när jag kliar mig i ögonen, typ när man är trött osv.
Funderar på hur jag ska gå tillväga med den, den är sjukt störig.

Käkat typ 15 askar med popcorn. Kaoz. Hejdå beach 2016

12819143_1541755019452104_2025352311_n.jpg
Beach 2016 är så j*vla överskattat, jag personligen bryr mig inte ett dugg i hur folk ser ut,,,,,,,,eller om dom ens har baddräkt-badbrallor på stranden för innerst inne är vi alla lika. Punkt! :up:

*Sen att jag kan retas om vikten med dom som tål det och ger tillbaks är en helt annan sak, då kallas det kärleksgnabb. :angel: :devil:

Någon annan som råkat ha en finne på under ögat där under-ögonfransarna sitter? Jag har en gul liten finne där och den går inte att klämma och den gör så ont, speciellt när jag kliar mig i ögonen, typ när man är trött osv.
Funderar på hur jag ska gå tillväga med den, den är sjukt störig.

Ring till gräns-/passpolisen, så får de komma och ta hand om finnen. Hade även en finne som granne en gång i världen, men eländet kom in på kaffe varje dag trots att jag stälde ut två flaskor Clearasil i trappan ...

Just nu tar jag en paus med alvedon då mitt snitt från fredagens kejsarsnitt börjar säga ifrån.

Dagen har hittills bestått av mata barn, tvätt, mata barn, promenad, mata barn, lägga barn och grovskura ena sidan av väggpanelen på trappan. De som bodde här innan har anlitat en urusel städfirma så väggpanelen är vidrig men trots att vi bott här 6 månader redan så har vi inte hunnit med att skura den men nu äntligen!

Just nu tar jag en paus med alvedon då mitt snitt från fredagens kejsarsnitt börjar säga ifrån.

Dagen har hittills bestått av mata barn, tvätt, mata barn, promenad, mata barn, lägga barn och grovskura ena sidan av väggpanelen på trappan. De som bodde här innan har anlitat en urusel städfirma så väggpanelen är vidrig men trots att vi bott här 6 månader redan så har vi inte hunnit med att skura den men nu äntligen!
Men hördu, du ska ta det lugnt efter ett snitt! Inte hålla på och skura och greja! :rage: Var rädd om dig! :love:

Fick precis brev med en tid hos hudläkaren, äntligen! Har bara väntat 6 månader..
Stod även att besöket var kostnadsfritt, för skulle tydligen vara med en grupp läkarstudenter, vilket fick min studentplånbok att jubla :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka