Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du kör upptåget duOss kallar dom för övrigt för Blodproppen, för vi har röda fordon och korkar igen nå vansinnigt när vi stannar vid varenda jäkla mjölkpall mellan Gävle och Uppsala...![]()
Käkat typ 15 askar med popcorn. Kaoz. Hejdå beach 2016
![]()
Notera att röven inte framträder i bild
Måste ner 10 kg för att matcha formen jag hade för 1.5 år sedan. Kaozz
Notera att röven inte framträder i bild
Måste ner 10 kg för att matcha formen jag hade för 1.5 år sedan. Kaozz
Det är kläderna som är felsydda, Skulle vara roligt att se Kate Moss och gänget ströva på catwalken i kläder inköpt i vanlig butik typ H&M eller Kapp Ahl,. De skulle hänga som trasor antar jag, medans de ser fantastiska ut på vanligt folk.
H&M:s kläder behöver köpas i st L för att passa min kropp och jag har ett bmi på 22,9 dvs perfekt vikt till längden. Dom är jättesmå i storlekarna!
Att de är små i storlekarna har jag hört tidigare, de hade ju enorma problem att hitta kläder i lagom storlek då Malin Baryard skulle vara modell .
Är du jag? Tandställning vid vuxen ålder och ponnyförsäljning, vad kommer härnästEventuellt hittat rätt köpare till min ponny![]()
Jag vet inteÄr du jag? Tandställning vid vuxen ålder och ponnyförsäljning, vad kommer härnäst![]()
De har bokat om gång på gång och nu har de blivit sjuka. Har dock en annan spekulant på G som jag ska skicka film till i helgen. De verkar rara men bor långt bort så en film blir nog bra så de får bilda sig en uppfattning om ponnyn.@ASKAPLASKA Hur gick det med spekulanten på din ponny? Kom de dagen efter de avbokade?