'Puuuh, precis kommit in, har tömkört hästen. Funderar på att diska då jag kommer åka bort lite till helgen. Det vankas kalas.![]()
Hoppas du kommer ha trevligt och att de jobbiga tankarna håller sig borta under helgen. Stor kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
'Puuuh, precis kommit in, har tömkört hästen. Funderar på att diska då jag kommer åka bort lite till helgen. Det vankas kalas.![]()
Jag gjorde det! Lyckades äta lite Caesar sallad också
För mycket jobb och för lång tid mellan kaffetillförseln. Typ![]()
Kag dör seriöst av min fb-konversation. Hur ofta får en tillfälle att säga lägga en kabel i taket liksom...
Var snäll och släppte in katten. Hans tack? En huvudlös råtta på min köksmatta
Vi som planerar kattlucka....undrar om det kommer vara en så bra idé egentligen![]()
Jag gjorde det! Lyckades äta lite Caesar sallad också
För mycket jobb och för lång tid mellan kaffetillförseln. Typ![]()
Jag la en i fönstret idag![]()
Det gör det säkert, får vi se va som händer på jobbet imorrn bara.'
Hoppas du kommer ha trevligt och att de jobbiga tankarna håller sig borta under helgen. Stor kram![]()
Nja, så enkelt är det tyvärr inte. Då hade det liksom inte varit något problem...Meeeeeh, efter 7 när schaufförerna åkt har du ju inte mycket att göra, sitt ner framför kaffebryggaren och njut vet ja.
Jag funderar på att adoptera bort min hjärna. Den glömmer saker hela tiden. Som att jag skulle gå på massage idag
Hälsade på mormor och morfar en kortis igår och mormor sade faktiskt hej. Men jag tycker hon kan få slippa nu. Det är inget liv att vara sängliggande och konstant nära döden och sällan kontaktbar.
Jag funderar på att adoptera bort min hjärna. Den glömmer saker hela tiden. Som att jag skulle gå på massage idag
Hälsade på mormor och morfar en kortis igår och mormor sade faktiskt hej. Men jag tycker hon kan få slippa nu. Det är inget liv att vara sängliggande och konstant nära döden och sällan kontaktbar.
Inte konstigt din hjärna inte vill vara med, det är mycket för dig just nu.
Kram!