Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte särskild ofta, om man inte är elektriker förstås ... (Ett litet hint om FBvännens yrke), i motsats till alla vi "vanliga" Svenssons som lägger kabeln på ...

Var snäll och släppte in katten. Hans tack? En huvudlös råtta på min köksmatta :yuck:
Vi som planerar kattlucka....undrar om det kommer vara en så bra idé egentligen :crazy:

Då har du ju soppköttet klart tills imorgon. saknas bara grönsaker och kryddor. Duktig kisse göra mattes middag 100 kr billigare :D

Jag funderar på att adoptera bort min hjärna. Den glömmer saker hela tiden. Som att jag skulle gå på massage idag :mad:

Hälsade på mormor och morfar en kortis igår och mormor sade faktiskt hej. Men jag tycker hon kan få slippa nu. Det är inget liv att vara sängliggande och konstant nära döden och sällan kontaktbar.

Jag funderar på att adoptera bort min hjärna. Den glömmer saker hela tiden. Som att jag skulle gå på massage idag :mad:

Hälsade på mormor och morfar en kortis igår och mormor sade faktiskt hej. Men jag tycker hon kan få slippa nu. Det är inget liv att vara sängliggande och konstant nära döden och sällan kontaktbar.
:heart:heart:heart

Om vi ändå hade det så bra som djuren. bara själv bestämma tid med vet så är lidandet över ...

Inte konstigt din hjärna inte vill vara med, det är mycket för dig just nu.
Kram!

Wow, vilken fin nymåne det är ute nu! :love::love:
12791030_1256380757726101_1350689272644828015_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V