Tack, tack, tack för sushitipset! Har precis provat och det är LÄTT den godaste sushi jag ätit.
Men så himla roligt att läsa!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, tack, tack för sushitipset! Har precis provat och det är LÄTT den godaste sushi jag ätit.
Ganska jätteirriterad på att skidskyttet hoppar omkring tidsmässigt = inte blir inspelatDessutom är TV4Play så galet genomuselt att jag vägrar betala för att kolla i efterhand.
Det upptäckte jag också och fick nästan nippran då jag trodde jag gjort något felOch Gunnar leker med ny design på sidan mellan ena inlägget till det nästa ...
Redan igår då jag satt på färjan och tittade på slutminuterna av damernas distans , annonserade de att dagens skidskytte skulle börja 1500 ...
Jag trodde att jag hade fått nått virus i datorn...igen!Det upptäckte jag också och fick nästan nippran då jag trodde jag gjort något fel![]()
Japp.Bli ´re inom samma gebit?
@Lager: Jojobaolja är din vän. Den liknar hudens eget fett så det blir inte kladdigt.
Japp.
Fast inte SFI utan andra åtgärder och kurser med samma målgrupp. Och fortfarande för att lära ut svenska.
Mensvärk, höftvärk, övervarma fötter (katt har somnat på dem), godissugen, chokladsugen, trött, pysselsugen men inspirationslös..
Provsmakat två nya whiskysorter som sambo köpte idag. Lättdruckna och bra för en whiskynoob som jag! Inget jag vill ha mer än en etta av typ, men det värmde rätt gott!
Nåja, jag är en upptagen kvinna så jag är fyra dagar efter sportenSå går det när jag är upptagen både lördag och söndag
![]()
Ursäkter, ursäkter, planera bättre bara(Är vad polisen säger till oss om vi blir sena till en rast och det varit en trafikolycka eller annat otyg utefter vägen)