Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för allt pepp hörrni! :love: Jag vet ju att de inte vill bli av med mig, och de vill verkligen inte ha ut karln hit heller. Fast det bästa vore nästan om han kommer ut innan min praktik är slut så kan jag sitta och rulla tummarna medans han jobbar och allt går åt skogen, för han kommer INTE få någon info av mig om hur jag byggt upp systemen. Filerna är mina. Jag ger honom max en vecka om han ska göra allt jag gör :angel:

Pluggar, fryser, kollar på snöeriet utanför fönstret.
Kan ej koncentrera mig pga minimini fjärilar i magen.
Dåligt då jag har salstenta imorgon och fattar bara hälften och har 0 koll på resten.

Nu ska jag ge mig ut på min promenad, funderar lite på vilket objektiv jag ska ha med mig bara, kanske tar med min lilla väska och har med den andra gluggen också. :p

Har precis fått veta att min Syster har fått diabetes och är tagen ur tjänst :(
Det lär dröja flera månader innan hon får börja jobba igen, surt som fan.

Åh vad tråkigt! :( Men samtidigt skönt att hon fick reda på vad som var fel, för visst var det henne du inte fick kontakt med förut en gång?

Hoppas den här varianten ska fungera lite bättre än den förra. Den här har mer volym och ordentligt lock. Vid riktigt kallt väder kan man även lägga i en 5 liters dunk med varmvatten och då lär det nog vara isfritt även vid 25 minus :idea: :up:
Hoppas jag :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
9A2BD133-3A86-44B3-BE7F-4EC05559F2AE.jpg

Tråkig att höra :( Hoppas hon snart mår bättre. Men skönt antar jag att ändå veta vad det är som gör att hon mått dåligt.

Åh vad tråkigt! :( Men samtidigt skönt att hon fick reda på vad som var fel, för visst var det henne du inte fick kontakt med förut en gång?

Det tror jag inte, Syster och jag pratar i regel ca tio gånger om dagen. Vi har hälsokontroller och drogtester med jämna mellanrum på jobbet eftersom vi har säkerhetstjänst.

Åh vad tråkigt! Diabetes och hjärtproblem är typ min mardröm, att behöva söka och förnya dispenser och shit. :crazy: Hoppas det löser sig fort för din syster.

Tack för allt pepp hörrni! :love: Jag vet ju att de inte vill bli av med mig, och de vill verkligen inte ha ut karln hit heller. Fast det bästa vore nästan om han kommer ut innan min praktik är slut så kan jag sitta och rulla tummarna medans han jobbar och allt går åt skogen, för han kommer INTE få någon info av mig om hur jag byggt upp systemen. Filerna är mina. Jag ger honom max en vecka om han ska göra allt jag gör :angel:

Ett tips från en som fick sparken efter att hon byggt upp ett system som fungerade.... Konsulter är bättre att ha eftersom dom inte har någon uppsägningstid.

För över allt du har på din jobbdator i en fil som är lösenordsskyddad och ha det hemligt. Min jobbdator var skyddad men det kunde dataföretaget lätt som en plätt fixa och även min jobbmail. En dag kom jag plötsligt inte in på något av det..... och alla mina anteckningar, mitt system och alla mina offerter gick att ta del av då.

Efter det har jag lärt mig att ALDRIG lita på någon när det gäller sånt där, inte ens min sambo ( var min sambo, vi hade anställning på samma företag )

Tråkig att höra :( Hoppas hon snart mår bättre. Men skönt antar jag att ändå veta vad det är som gör att hon mått dåligt.

Det konstiga är att hon inte har mått dåligt. Hon var nervös för att väga sig men i övrigt såg hon inte att hälsokontrollen skulle bli några problem. Hon hade 26 i sockervärde och det är ju allt annat än bra..

Hoppas den här varianten ska fungera lite bättre än den förra. Den här har mer volym och ordentligt lock. Vid riktigt kallt väder kan man även lägga i en 5 liters dunk med varmvatten och då lär det nog vara isfritt även vid 25 minus :idea: :up:
Hoppas jag :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
9A2BD133-3A86-44B3-BE7F-4EC05559F2AE.jpg

Om du har frigolit eller något sånt över så kan det vara smart att isolera extra undertunnan med så det inte kyls ner av golvet. Funkar inte den andra bra?

Nu vet jag vem du tänker på, är lite seg sådär. Det var en annan tjej på jobbet som förvisso också heter Annica. De är båda tagna ur tjänst så det börjar bli väldigt tajt med personal nu.

Det konstiga är att hon inte har mått dåligt. Hon var nervös för att väga sig men i övrigt såg hon inte att hälsokontrollen skulle bli några problem. Hon hade 26 i sockervärde och det är ju allt annat än bra..
Det var ju ändå rätt intressant (ursäkta det nördiga hälsofreket :o ) . Jag antog att hon hade mått dåligt eftersom du skrev att hon var tagen ur tjänst och det brukar man ju inte bli bara sådär. Men det är ju bra ändå att att hon inte mått dåligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 356
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 652
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar