A
avslutat medlemskap
Du får skaffa stort skägg, det har jag sett att dom har i Alaska.Fryser. För första gången i livet önskar jag att jag hade kraftig kroppsbehåring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får skaffa stort skägg, det har jag sett att dom har i Alaska.Fryser. För första gången i livet önskar jag att jag hade kraftig kroppsbehåring
Nä vad tråkigt, på många sätt!Har precis fått veta att min Syster har fått diabetes och är tagen ur tjänst
Det lär dröja flera månader innan hon får börja jobba igen, surt som fan.
Åh vad tråkigt! Men samtidigt skönt att hon fick reda på vad som var fel, för visst var det henne du inte fick kontakt med förut en gång?Har precis fått veta att min Syster har fått diabetes och är tagen ur tjänst
Tråkig att höra Hoppas hon snart mår bättre. Men skönt antar jag att ändå veta vad det är som gör att hon mått dåligt.Har precis fått veta att min Syster har fått diabetes och är tagen ur tjänst
Åh vad tråkigt! Men samtidigt skönt att hon fick reda på vad som var fel, för visst var det henne du inte fick kontakt med förut en gång?
Åh vad tråkigt! Diabetes och hjärtproblem är typ min mardröm, att behöva söka och förnya dispenser och shit. Hoppas det löser sig fort för din syster.Har precis fått veta att min Syster har fått diabetes och är tagen ur tjänst
Tack för allt pepp hörrni! Jag vet ju att de inte vill bli av med mig, och de vill verkligen inte ha ut karln hit heller. Fast det bästa vore nästan om han kommer ut innan min praktik är slut så kan jag sitta och rulla tummarna medans han jobbar och allt går åt skogen, för han kommer INTE få någon info av mig om hur jag byggt upp systemen. Filerna är mina. Jag ger honom max en vecka om han ska göra allt jag gör
Tråkig att höra Hoppas hon snart mår bättre. Men skönt antar jag att ändå veta vad det är som gör att hon mått dåligt.
Hoppas den här varianten ska fungera lite bättre än den förra. Den här har mer volym och ordentligt lock. Vid riktigt kallt väder kan man även lägga i en 5 liters dunk med varmvatten och då lär det nog vara isfritt även vid 25 minus
Hoppas jag
Hoppsan! Det var ganska högt!Det konstiga är att hon inte har mått dåligt. Hon var nervös för att väga sig men i övrigt såg hon inte att hälsokontrollen skulle bli några problem. Hon hade 26 i sockervärde och det är ju allt annat än bra..
Åh vad tråkigt! Men samtidigt skönt att hon fick reda på vad som var fel, för visst var det henne du inte fick kontakt med förut en gång?
Då blandar jag ihop det med något annat.. Förlåt!Det tror jag inte, Syster och jag pratar i regel ca tio gånger om dagen. Vi har hälsokontroller och drogtester med jämna mellanrum på jobbet eftersom vi har säkerhetstjänst.
Åh så det vara inte bara jag som är lite förvirrad...Nu vet jag vem du tänker på, är lite seg sådär. Det var en annan tjej på jobbet som förvisso också heter Annica. De är båda tagna ur tjänst så det börjar bli väldigt tajt med personal nu.
Då blandar jag ihop det med något annat.. Förlåt!
Det var ju ändå rätt intressant (ursäkta det nördiga hälsofreket ) . Jag antog att hon hade mått dåligt eftersom du skrev att hon var tagen ur tjänst och det brukar man ju inte bli bara sådär. Men det är ju bra ändå att att hon inte mått dåligt.Det konstiga är att hon inte har mått dåligt. Hon var nervös för att väga sig men i övrigt såg hon inte att hälsokontrollen skulle bli några problem. Hon hade 26 i sockervärde och det är ju allt annat än bra..