Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fasen... traditionell enkel skumgummirulle? Jag tror att hajkerna kan bli roligare med ett litet dyrare självuppblåsande liggunderlag, med litet uthållighet fyndar man begagnat på Blocket / Marketplace / Tradera, många köper ju finfina grejor men tröttnar snabbt på friluftsliv. XXL har annars bra pris just nu på Exped SynMat Basic 7,5 cm., lätt och vandringsvänligt. Behöver man inte gå så långt och kan kosta på sig litet extra vikt finns t ex Outwell. Det finns ju ännu tjockare och mer komfortabla madrasser, men då blir det ofta för tungt och otympligt för att släpa med sig...Är på hajk med sjuåringen, sovit på liggunderlag. Eller sovit och sovit är väl att ta i! Och ryggen helt paj! Nästa gång köper jag uppblåsbar madrass
Vi firade alltid bara vi hemma och jag har mycket fina minnen av detFunderar över det här med julfirande. Fy va jag avskyr det varje år att enas vart det ska firas och med vilka osv.
Önskar vi bara kunde vara hemma och fira jul själva. Men känns som jag berövar barnen en del av julen då.
Jag hade rulle underst och sedan uppblåsbart, men det uppblåsbara var väldigt smalt och jag är en rätt stadig person Maken, som köpt liggunderlaget säger att det är bra, jag är ytterst tveksamFy fasen... traditionell enkel skumgummirulle? Jag tror att hajkerna kan bli roligare med ett litet dyrare självuppblåsande liggunderlag, med litet uthållighet fyndar man begagnat på Blocket / Marketplace / Tradera, många köper ju finfina grejor men tröttnar snabbt på friluftsliv. XXL har annars bra pris just nu på Exped SynMat Basic 7,5 cm., lätt och vandringsvänligt. Behöver man inte gå så långt och kan kosta på sig litet extra vikt finns t ex Outwell. Det finns ju ännu tjockare och mer komfortabla madrasser, men då blir det ofta för tungt och otympligt för att släpa med sig...
Finns extra breda exped, vi har det när vi tältar i tvåmannatältet ensamma med barn då det blir glipor annarsJag hade rulle underst och sedan uppblåsbart, men det uppblåsbara var väldigt smalt och jag är en rätt stadig person Maken, som köpt liggunderlaget säger att det är bra, jag är ytterst tveksam
Det kanske vore ngt! Här ”välte” jag ner på kalla golvet så fort jag rörde mig!Finns extra breda exped, vi har det när vi tältar i tvåmannatältet ensamma med barn då det blir glipor annars
Ja det måste nästan ligga dikt an och i rätt lutning, sov någon natt med dottern i tvåmannatält när hon var typ 3 med två smala (jag är inte så bred) det slutade med att hon låg på tvätten mellan underlagen och jag fick ligga blixt stilla för att inte hamna på markenDet kanske vore ngt! Här ”välte” jag ner på kalla golvet så fort jag rörde mig!