Vad gör vi? Kids edition - del 4

Alltså min lilla E är en liten rackare. Hon och hennes pappa var förbi förut för att hämta upp en av brödernas glömda väskor. Vi börjar prata om att att hon sover i sin säng hos sin pappa hela natten och hela tiden. När jag frågar om hon ska börja sova i sin säng igen här fick jag till svar "nej jag sova din säng i din hus och min säng i pappas hus". Jag tar det som ett nej då :cool:

Ätit mellanmål. Mosad banan och avokado. Det gick ner utan problem det med.
Det enda han inte äter med glädje och stor aptit är burk med biff stroganoff och ris. Han äter det, men motvilligt.

Ja, tyvärr är ju döden en del av livet.

Kaninen lever än men jag tror inte att hon överlever natten. Barnen har iaf sagt hejdå och försökte mata henne med favoritmaten men hon vill inte äta något. Tycker så synd om hennes kaninkompis, han varierar mellan att ligga helt nära henne till att oroligt skutta omkring.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 917
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 089
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 506
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Den perfekta sällskapshunden
  • Katthår
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar