Vad gör vi? Kids edition - del 4

Låter som när vi hade mykoplasman. Säger inte att det är det men har ju gått väldigt mycket i höst.
Våra hade feber 10 dagar i sträck var, med hosta. Hon återinsjuknade en vecka senare men då blev det bara ett par dagar hon var hängig.
Jag misstänker att det var mykoplasma vi hade någon månad innan detta, med låg feber några dagar och hosta i 3 veckor. Han hade även krupp en vecka därefter, och nu denna skiten så han har hostat läänge.

Hade era barn såhär hög feber när de var sjuka?

Jag misstänker att det var mykoplasma vi hade någon månad innan detta, med låg feber några dagar och hosta i 3 veckor. Han hade även krupp en vecka därefter, och nu denna skiten så han har hostat läänge.

Hade era barn såhär hög feber när de var sjuka?
Inte hela tiden, oftast låg den runt 38.5-39.
Både jag och sambon fick lunginflammation av det. Ungarna klarade sig utan det i alla fall.

Är sjuk och orkar inget fysiskt, så jag ligger i soffan och planerar lillemans tvåårsdag (som iof inte firas förrän 1:a februari men vi firar aldrig något annat här hemma så det är lite skoj att planera).

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 156
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 228
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 617
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka