Vad gör vi? Kids edition - del 4

Idag var sonen och jag i stallet hos ponnyfarbror igen. Han fick kämpade bra och föreslog själv att vi skulle rida på banan och fick kämpa ganska bra med en ponny som verkligen inte tycker det är den roligaste platsen, men han var duktig och det var fina timmar med lite kvalitetstid för oss ❤️

Lillasyster var i simhallen med sin pappa och var stolt och trött när hon kom hem. ❤️

Här blev det simhallen idag, 2,5 timmes bad gjorde i alla fall mig trött men barnen hade sin vanliga energinivå hemma 😅

Imorgon bio, kanske lyckas dra ut dem på lite röj utomhus innan men det bygger på att vi inte tar allt för lång sovmorgon. Jullovstiderna alltså, 5-åringen har somnat mellan 21:30-22:00 senaste dagarna :crazy:

Här blev det simhallen idag, 2,5 timmes bad gjorde i alla fall mig trött men barnen hade sin vanliga energinivå hemma 😅

Imorgon bio, kanske lyckas dra ut dem på lite röj utomhus innan men det bygger på att vi inte tar allt för lång sovmorgon. Jullovstiderna alltså, 5-åringen har somnat mellan 21:30-22:00 senaste dagarna :crazy:
Haha, åh, igenkänning på att vara redigt trött som förälder efter badhus men där barnen ter sig helt opåverkade 😆

På väg hem från Liseberg, heldag i parken igår och sen bodde vi på hotellet. Verkligen så roligt och barnen hade superkul.
Dock håller vi nog oss hemma nu ett tag då 3-åringen är helt hopplös i bilen. Knäpper upp sitt bälte heeeeela tiden.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 169
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 252
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 627
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka