Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trött i huvudet efter möte med chefen + arbetsledaren + jobbcoach + ams. När det äntligen närmar sig anställning så har det kommit annat skit i vägen, och jag får hänga i luften och vänta igen
Det är en i din ställning - långtidssjukskriven - som vill börja arbetsträna. Han har multipla diskbråck och kan därför inte sitta i maskin som han är anställd ifrån. Men då har han upptäckt den tjänst vi har skapat åt mig här ute med sikte mot anställning, och vill ha den såklart Sen är han tydligen en facknisse så han är inte lätt att diskutera med... Jag tror inte han klarar det här heller, varken att köra trucken som inte har nån fjädring öht eller dra runt på pallar som väger runt ett ton, men det är ju jag som hamnar utanför om han insisterar på att försöka ändåNä, så trist! Håller tummarna att det löser sig!
Men får man verkligen skyffla undan dig så att säga för hans "skull"? Du har ju vart där ett tag nu och som jag förstått det lovad anställning om allt går bra? Taskigt att det här har kommitDet är en i din ställning - långtidssjukskriven - som vill börja arbetsträna. Han har multipla diskbråck och kan därför inte sitta i maskin som han är anställd ifrån. Men då har han upptäckt den tjänst vi har skapat åt mig här ute med sikte mot anställning, och vill ha den såklart Sen är han tydligen en facknisse så han är inte lätt att diskutera med... Jag tror inte han klarar det här heller, varken att köra trucken som inte har nån fjädring öht eller dra runt på pallar som väger runt ett ton, men det är ju jag som hamnar utanför om han insisterar på att försöka ändå
Tyvärr får man det eftersom han är anställd och de har skyldighet enligt lag att omplacera honom om det går Men som sagt, chefen vill verkligen inte ha honom här, han kommer inte klara av mitt jobb - speciellt inte kontorsdelen - men man måste ju följa lagen. Sjukskrivningen går tydligen ut imorgon så förhoppningsvis blir den förlängd så att vi får lite mer spelrum.M
Men får man verkligen skyffla undan dig så att säga för hans "skull"? Du har ju vart där ett tag nu och som jag förstått det lovad anställning om allt går bra? Taskigt att det här har kommit
Lycka till@Ninnurur
De får väl hitta på nåt annat till gubben att göra då. Om han inte klarar det jobbet heller.
Ätit frukost och snart ut i kylan till hästarna sen sjukhuset.
FY tusan. Håller tummar och tår för din skull.Tyvärr får man det eftersom han är anställd och de har skyldighet enligt lag att omplacera honom om det går Men som sagt, chefen vill verkligen inte ha honom här, han kommer inte klara av mitt jobb - speciellt inte kontorsdelen - men man måste ju följa lagen. Sjukskrivningen går tydligen ut imorgon så förhoppningsvis blir den förlängd så att vi får lite mer spelrum.
Håller tummarna för att det löser sig. Du har ju slitit bra och förtjänar verkligen lite flytTyvärr får man det eftersom han är anställd och de har skyldighet enligt lag att omplacera honom om det går Men som sagt, chefen vill verkligen inte ha honom här, han kommer inte klara av mitt jobb - speciellt inte kontorsdelen - men man måste ju följa lagen. Sjukskrivningen går tydligen ut imorgon så förhoppningsvis blir den förlängd så att vi får lite mer spelrum.
Trist...Trött i huvudet efter möte med chefen + arbetsledaren + jobbcoach + ams. När det äntligen närmar sig anställning så har det kommit annat skit i vägen, och jag får hänga i luften och vänta igen
Lycka till