Jag avskyr Försäkringskassan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, nu är kylen påfylld igen. Bregott, mjölk, grädde, paté av alla de slag, folköl, flera kartor Zingo, frukt, grönsaker, två vitkålshuvuden och ett storpack blandfärs så imorgon blir det kålpudding och så blir det ett helt gäng plinglådor att frysa in av det också.
Jag är gärna fattig när jag lever i överflöd.
@MacGyver skrev det:Vad skulle skillnaden vara?
Tjejer, "Jag tror jag börjar bli tjock." "Nejdå, du är jättefin."
Killar, "Jag tror jag börjar bli fet." "Ja och ful är du också."
@MacGyver skrev det:
Eldar, men det är sådant där väder när det inte blir något drag utan elden bara brinner lite långsamt. Det blir inte hett, bara varmt.
Till helgen blir det minus 20 här och jag ska vara borta i två dygn. Är rädd att allt ska frysa ihop.
Ska testa elpatronen till golvvärmen imorgon. Jag har aldrig kört den och vet inte om hur en sådan funkar. Inte vet jag vilken temp jag ska ställa in den på heller.
Genrellt är det så ja. Vadå tog du illa upp eller vad är det frågan om? Fattar nada.Och du tycker att det är helt sant? Eller en fördom som du vill "sprida" vidare?
Genrellt är det så ja. Vadå tog du illa upp eller vad är det frågan om? Fattar nada.
Då får väl du tycka det är patetiskt då, likaså som jag kan tycka att det är patetiskt att tycka att något är patetiskt för att man själv inte håller med. Med det sagt att jag kanske inte gör det, men jag skulle nog kunna tycka så ja.Jag tycker enbart att det är patetiskt att påstå att något är si eller så. Särskilt när det kombineras med "men jag är minsann inte så".
Genrellt är det så ja. Vadå tog du illa upp eller vad är det frågan om? Fattar nada.
Då får väl du tycka det är patetiskt då, likaså som jag kan tycka att det är patetiskt att tycka att något är patetiskt för att man själv inte håller med. Med det sagt att jag kanske inte gör det, men jag skulle nog kunna tycka så ja.
Jag har också föreslagit en hel del förbättringar på det stället... Och en del som jag bara har muttrat när jag har lagt på luren... Om de anställer oss som ett team så skulle det nog kunna bli lite ordning på stället!Försäkringskassan behöver en modernisering. Tror ni att de vill anställa mig?
Jag har en underbar handläggare, vi kan klona henneJag har också föreslagit en hel del förbättringar på det stället... Och en del som jag bara har muttrat när jag har lagt på luren... Om de anställer oss som ett team så skulle det nog kunna bli lite ordning på stället!
Den handläggare jag har haft var det inte så stora fel på heller, men hela systemet... Det borde ju gå att ha lite olika formulär, när jag fick cancerbehandling så skulle jag svara på när jag beräknade att bli frisk... Om jag det visste liksom.. Det är ungefär som frågan hos tandläkaren "träffar du regelbundet någon läkare?" Exakt vad menar man regelbundet? Ja en gång om året träffar jag min onkolog, är det regelbundet? Sen kommer det att fasas ut men fortfarande kommer det att vara regelbundet...Jag har en underbar handläggare, vi kan klona henne