Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, nu är kylen påfylld igen. Bregott, mjölk, grädde, paté av alla de slag, folköl, flera kartor Zingo, frukt, grönsaker, två vitkålshuvuden och ett storpack blandfärs så imorgon blir det kålpudding och så blir det ett helt gäng plinglådor att frysa in av det också. :up:

Jag är gärna fattig när jag lever i överflöd. :)

Jag försökte dumpstra i Västerås men det gick inte, alla affärer har låst in sina containrar :(

Eldar, men det är sådant där väder när det inte blir något drag utan elden bara brinner lite långsamt. Det blir inte hett, bara varmt.

Till helgen blir det minus 20 här och jag ska vara borta i två dygn. Är rädd att allt ska frysa ihop.

Ska testa elpatronen till golvvärmen imorgon. Jag har aldrig kört den och vet inte om hur en sådan funkar. Inte vet jag vilken temp jag ska ställa in den på heller.

Eldar, men det är sådant där väder när det inte blir något drag utan elden bara brinner lite långsamt. Det blir inte hett, bara varmt.

Till helgen blir det minus 20 här och jag ska vara borta i två dygn. Är rädd att allt ska frysa ihop.

Ska testa elpatronen till golvvärmen imorgon. Jag har aldrig kört den och vet inte om hur en sådan funkar. Inte vet jag vilken temp jag ska ställa in den på heller.

Synd att du inte bor nära mig, då hade jag kunnat åka och kolla till ditt hus i helgen! Har du ingen granne som kan hjälpa dig?

Jag tycker enbart att det är patetiskt att påstå att något är si eller så. Särskilt när det kombineras med "men jag är minsann inte så".
Då får väl du tycka det är patetiskt då, likaså som jag kan tycka att det är patetiskt att tycka att något är patetiskt för att man själv inte håller med. Med det sagt att jag kanske inte gör det, men jag skulle nog kunna tycka så ja. :sneaky:

Då får väl du tycka det är patetiskt då, likaså som jag kan tycka att det är patetiskt att tycka att något är patetiskt för att man själv inte håller med. Med det sagt att jag kanske inte gör det, men jag skulle nog kunna tycka så ja. :sneaky:

Du får gärna svara på min fråga. För mig är det nämligen väldigt intressant att man i mening ett uttrycker att man vet att det är skillnad på tjejer och killar för att i nästa mening berätta att man själv (som är tjej) inte är så. Det blir ju heltokigt.

Jag har en underbar handläggare, vi kan klona henne :)
Den handläggare jag har haft var det inte så stora fel på heller, men hela systemet... :banghead: Det borde ju gå att ha lite olika formulär, när jag fick cancerbehandling så skulle jag svara på när jag beräknade att bli frisk... Om jag det visste liksom.. :crazy: Det är ungefär som frågan hos tandläkaren "träffar du regelbundet någon läkare?" Exakt vad menar man regelbundet? Ja en gång om året träffar jag min onkolog, är det regelbundet? :confused: Sen kommer det att fasas ut men fortfarande kommer det att vara regelbundet... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 341
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 651
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar