Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan man ändra någonstans på facebook så man slipper se alla inlägg som ens vänner gillar som visas i ens nyhetsflöde? :confused: Mitt svämmar nämligen över av sånt :yuck:
och du kan även in på den specifika vännen du vill slippa "skit" ifrån, och klicka på knappen "följer" som finns i övre delen av dennes sida och byta till följ inte.

Varit ute med hundar och spark och nu värker kroppen, men knoppen mår ganska bra :up:.
Pratat med läkare tidigare och ska snart, inom några veckor, börja med ett läkemedel igen, med ökad risk för allergisk reaktion pga långt uppehåll. Med min tur så får jag väl det.....

och du kan även in på den specifika vännen du vill slippa "skit" ifrån, och klicka på knappen "följer" som finns i övre delen av dennes sida och byta till följ inte.
Det är inte en specifik person det gäller utan jag ser vad ALLA gillar för olika inlägg hela tiden och just det hittar jag ingen avstängning för. Det betyder ju inte att jag inte vill se tex deras egna inlägg.

Jag blev precis miljonär :laugh:

Hello ,
My name is Dan Gafar Sada. I am personal lawyer to Michael xxxxx, who died as a result of car accident (May his soul rest in peace). I hereby seek your consent to present your name to Michaels’s bank, so that you can inherit his money through my assistance. The money value about 4.6 million dollars was deposited by Michael, before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.

Regards
Dan Gafar

Jag blev precis miljonär :laugh:

Hello ,
My name is Dan Gafar Sada. I am personal lawyer to Michael xxxxx, who died as a result of car accident (May his soul rest in peace). I hereby seek your consent to present your name to Michaels’s bank, so that you can inherit his money through my assistance. The money value about 4.6 million dollars was deposited by Michael, before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.

Regards
Dan Gafar
En del ha tur de! ;) :rofl:

Jag har fortfarande migrän :( Sovit i nästan ett dygn med lite pauser för att ta hand om hästarna. Det känns konstigt nu för jag har sjukskrivit mig och det är första gången på mååånga år jag gjort det utan ett läkarintyg. Imorgon natt ska jag dock jobba, någon måtta får det vara!
Krya på dig! Jag brukar behöva 2 dygn hemma när jag åker på skiten. Tack och lov inte mer än 2-3 ggr per år.

Alltså, så segt på lektionen! Överväger att börja bygga pussel på datorn istället... Finns inget spännande på internet längre...

Det har snöat hela dagen och är snorhalt ute nu. Jag ska köra till ridskolan om två timmar... Det är små vägar sista biten. Ser INTE fram emot att dela vägen med livrädda idioter som inte kan köra bil vettigt i snö och halka!

Det har snöat hela dagen och är snorhalt ute nu. Jag ska köra till ridskolan om två timmar... Det är små vägar sista biten. Ser INTE fram emot att dela vägen med livrädda idioter som inte kan köra bil vettigt i snö och halka!
Hellre livrädd än de som tror att de är odödliga...:rage: Herregud min bil med dubbdäck och relativt tung hade svårt att få fäste här om dagen, dessutom såg jag att plogbilen var längre fram så jag la mig i bilkön som gick i 80... Tro på fan att det kommer en idiot i omkörningsfilen i snömodd och sladdar än hit och dit men framåt skulle den för att sedan bromsa sig in i kön... :banghead: Sen låg den och tryckte snöplogen i 3 km när det var enfiligt.. Varför liksom? :confused:

Hellre livrädd än de som tror att de är odödliga...:rage: Herregud min bil med dubbdäck och relativt tung hade svårt att få fäste här om dagen, dessutom såg jag att plogbilen var längre fram så jag la mig i bilkön som gick i 80... Tro på fan att det kommer en idiot i omkörningsfilen i snömodd och sladdar än hit och dit men framåt skulle den för att sedan bromsa sig in i kön... :banghead: Sen låg den och tryckte snöplogen i 3 km när det var enfiligt.. Varför liksom? :confused:
Såna är också jobbiga, men de brukar iaf oftast kunna hantera bilen och inte få panik när det glider lite. Men hur svårt ska det vara att anpassa hastigheten egentligen? Jag tänker åka så jag har minst 45 min på mig att köra idag. Det tar normalt 20-25 min att åka.

Jag tycker båda kategorierna är lika illa. Hamnade bakom en k-rring igår som tyckte 50-60 var en bra hastighet... de hade plogat rätt bra och saltat (som f-n :meh:) så det var lite moddigt men inte så farligt. Hålla 80 var inte ett problem men se det gick inte.

Uff kör försiktigt! Vi var ca 5 cm från att köra in i bussen framför oss idag. Eller vi och vi, kvinnan som körde bussen fick inte stopp på den trots att vi åkte i ca 10 km i timmen.

Sedan blev jag vittne till en sådan olycka med när jag stod och väntade på en buss, bilen bakom gled sakta men säkert in i bilen framför i ett rödljus, han kom i kanske 15 km i timmen så inget hände med bilarna eller dom i.

Tog mig 45 min att ta sig till sjukhuset idag pga halkan, bussarna kröp fram och när dom bomsade så gled rumpan iväg så dom tog det jätteförsiktigt. TACK OCH LOV!

Jag är nämligen livrädd när det är halt ute efter att vi slog runt med bilen när jag var 13 år gammal. Det sitter fortfarande i 25 år senare.

Uruselt väglag vid dagens uteritt. Vädret har varit fantastiskt med några minusgrader och strålande sol. Tyvärr ingen snö utan det är bara isbana och knöligt. Vilket skit! :turd:

Haft möte i em. Utan chef, en del tar verkligen mer plats en andra..

Träffa sköterska på endokrin imorgon. Borde bli en nedtrappning av medicinerna snart! 1,5 år gått nu ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 339
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 647
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar