Jag har gjort det men hittar inget.Ja det ska du kunna göra... Kolla under inställningar och så nyhetsflödet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort det men hittar inget.Ja det ska du kunna göra... Kolla under inställningar och så nyhetsflödet
och du kan även in på den specifika vännen du vill slippa "skit" ifrån, och klicka på knappen "följer" som finns i övre delen av dennes sida och byta till följ inte.Kan man ändra någonstans på facebook så man slipper se alla inlägg som ens vänner gillar som visas i ens nyhetsflöde? Mitt svämmar nämligen över av sånt
Det är inte en specifik person det gäller utan jag ser vad ALLA gillar för olika inlägg hela tiden och just det hittar jag ingen avstängning för. Det betyder ju inte att jag inte vill se tex deras egna inlägg.och du kan även in på den specifika vännen du vill slippa "skit" ifrån, och klicka på knappen "följer" som finns i övre delen av dennes sida och byta till följ inte.
En del ha tur de!Jag blev precis miljonär
Hello ,
My name is Dan Gafar Sada. I am personal lawyer to Michael xxxxx, who died as a result of car accident (May his soul rest in peace). I hereby seek your consent to present your name to Michaels’s bank, so that you can inherit his money through my assistance. The money value about 4.6 million dollars was deposited by Michael, before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.
Regards
Dan Gafar
Krya på dig! Jag brukar behöva 2 dygn hemma när jag åker på skiten. Tack och lov inte mer än 2-3 ggr per år.Jag har fortfarande migrän Sovit i nästan ett dygn med lite pauser för att ta hand om hästarna. Det känns konstigt nu för jag har sjukskrivit mig och det är första gången på mååånga år jag gjort det utan ett läkarintyg. Imorgon natt ska jag dock jobba, någon måtta får det vara!
Hellre livrädd än de som tror att de är odödliga... Herregud min bil med dubbdäck och relativt tung hade svårt att få fäste här om dagen, dessutom såg jag att plogbilen var längre fram så jag la mig i bilkön som gick i 80... Tro på fan att det kommer en idiot i omkörningsfilen i snömodd och sladdar än hit och dit men framåt skulle den för att sedan bromsa sig in i kön... Sen låg den och tryckte snöplogen i 3 km när det var enfiligt.. Varför liksom?Det har snöat hela dagen och är snorhalt ute nu. Jag ska köra till ridskolan om två timmar... Det är små vägar sista biten. Ser INTE fram emot att dela vägen med livrädda idioter som inte kan köra bil vettigt i snö och halka!
Såna är också jobbiga, men de brukar iaf oftast kunna hantera bilen och inte få panik när det glider lite. Men hur svårt ska det vara att anpassa hastigheten egentligen? Jag tänker åka så jag har minst 45 min på mig att köra idag. Det tar normalt 20-25 min att åka.Hellre livrädd än de som tror att de är odödliga... Herregud min bil med dubbdäck och relativt tung hade svårt att få fäste här om dagen, dessutom såg jag att plogbilen var längre fram så jag la mig i bilkön som gick i 80... Tro på fan att det kommer en idiot i omkörningsfilen i snömodd och sladdar än hit och dit men framåt skulle den för att sedan bromsa sig in i kön... Sen låg den och tryckte snöplogen i 3 km när det var enfiligt.. Varför liksom?
Hellre livrädd än de som tror att de är odödliga... Herregud min bil med dubbdäck och relativt tung hade svårt att få fäste här om dagen, dessutom såg jag att plogbilen var längre fram så jag la mig i bilkön som gick i 80... Tro på fan att det kommer en idiot i omkörningsfilen i snömodd och sladdar än hit och dit men framåt skulle den för att sedan bromsa sig in i kön... Sen låg den och tryckte snöplogen i 3 km när det var enfiligt.. Varför liksom?
Det har snöat hela dagen och är snorhalt ute nu. Jag ska köra till ridskolan om två timmar... Det är små vägar sista biten. Ser INTE fram emot att dela vägen med livrädda idioter som inte kan köra bil vettigt i snö och halka!
Åter igen, håller tummarna!Haft möte i em. Utan chef, en del tar verkligen mer plats en andra..
Träffa sköterska på endokrin imorgon. Borde bli en nedtrappning av medicinerna snart! 1,5 år gått nu ju