Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan vila tankarna lite med de härJag tror jag behöver stänga av omvärlden för ett tag. Det är så mycket skit i världen som delas på facebook, som syns på så många andra ställen och jag märker att det sänker mig massor . Jag behöver nog gå in i min lilla bubbla igen, jag menar händer det nåt viktigt därute i välden så får jag ju garanterat reda på det via buke
Kan bli lite väl intressant men om du försöker så ta med sonen så han får filma det hela
Skaffa en sådan där fjädervippa och lek med henne, hon verkar ha vansinnigt med överskottsenergi. Kanske en aktiveringsleksak för katter också?
Funderar snart på om kattungar kan flyga
Eller bo i garderoben
Kanske ska börja ta med henne på promenaderna
Hon har varit på köksbordet, blomkrukorna, fönsterbänken, klättrat på mitt byxben, försökt få igång hunden och nu hoppar hon på min gamla och tjocka katt. Ingen av oss uppskattar hennes närvaro just nu
Jag har det "problemet" här så mina blir instängda innan jag går promenadNär jag hade hund brukade alla tre katterna följa med på promenader, det såg lite roligt ut Tyckte katterna att vi gick för långt vände de och väntade på oss hemma. Det är bra mycket lättare att göra så när man bor ute på landet förstås
Usch migrän är ett riktigt sattyg! KryaJag har fortfarande migrän Sovit i nästan ett dygn med lite pauser för att ta hand om hästarna. Det känns konstigt nu för jag har sjukskrivit mig och det är första gången på mååånga år jag gjort det utan ett läkarintyg. Imorgon natt ska jag dock jobba, någon måtta får det vara!
Usch migrän är ett riktigt sattyg! Krya
Ja det ska du kunna göra... Kolla under inställningar och så nyhetsflödetKan man ändra någonstans på facebook så man slipper se alla inlägg som ens vänner gillar som visas i ens nyhetsflöde? Mitt svämmar nämligen över av sånt