Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar. Men går mest runt och längtar hem till soffan, filten, en kopp te och en bra bok. Alternativt en bra film. :meh:

Blä på det här skrivandet... Alla skriver olika saker så ska jag försöka reda ut vad som faktiskt stämmer... :yuck:

Jag tror jag behöver stänga av omvärlden för ett tag. Det är så mycket skit i världen som delas på facebook, som syns på så många andra ställen och jag märker att det sänker mig massor :down: . Jag behöver nog gå in i min lilla bubbla igen, jag menar händer det nåt viktigt därute i välden så får jag ju garanterat reda på det via buke ;)

Jag tror jag behöver stänga av omvärlden för ett tag. Det är så mycket skit i världen som delas på facebook, som syns på så många andra ställen och jag märker att det sänker mig massor :down: . Jag behöver nog gå in i min lilla bubbla igen, jag menar händer det nåt viktigt därute i välden så får jag ju garanterat reda på det via buke ;)
Du kan vila tankarna lite med de här :angel:
http://www.sillyhumans.com/article/30764619/10-of-the-dumbest-tweets-ever-posted
http://www.collegehumor.com/post/70...-turned-hilariously-awkward-super-fast/page:3
http://9gag.com/gag/aE7nx4N?ref=fbp

:rofl::rofl::rofl:

Väntar på att en (som jag inte träffat mer än flyktigt) magläkare ska ringa för att diskutera behandling samt ev nya prover.

Kan bli lite väl intressant men om du försöker så ta med sonen så han får filma det hela :up: :D

Skaffa en sådan där fjädervippa och lek med henne, hon verkar ha vansinnigt med överskottsenergi. Kanske en aktiveringsleksak för katter också?

Har kattleksaker, garnnystan, julgranskulor upphängda på stolar mm överallt för att hon ska ha saker att leka med. På kvällarna får hon jaga laserpekare så hon är trött och sover :meh:

Ska skaffa en bättre sele åt henne, har ju bara en till tjockiskatten och den är lite för stor för den lilla Olga.

Funderar snart på om kattungar kan flyga :meh:

Eller bo i garderoben :cautious:

Kanske ska börja ta med henne på promenaderna :crazy:

Hon har varit på köksbordet, blomkrukorna, fönsterbänken, klättrat på mitt byxben, försökt få igång hunden och nu hoppar hon på min gamla och tjocka katt. Ingen av oss uppskattar hennes närvaro just nu :angel:

När jag hade hund brukade alla tre katterna följa med på promenader, det såg lite roligt ut :) Tyckte katterna att vi gick för långt vände de och väntade på oss hemma. Det är bra mycket lättare att göra så när man bor ute på landet förstås ;)

Jag har fortfarande migrän :( Sovit i nästan ett dygn med lite pauser för att ta hand om hästarna. Det känns konstigt nu för jag har sjukskrivit mig och det är första gången på mååånga år jag gjort det utan ett läkarintyg. Imorgon natt ska jag dock jobba, någon måtta får det vara!

Sitter här på en p-ficka och väntar på att rasten ska ta slut. Har hunnit med att äta och städa hytten, så nu är det rent pch fräscht.
Nu ska jag bara ner till Alvesta och vända, sen bär det av hemåt. Förvisso några hämtningar och lossningar under hemresan men ändå. :)

När jag hade hund brukade alla tre katterna följa med på promenader, det såg lite roligt ut :) Tyckte katterna att vi gick för långt vände de och väntade på oss hemma. Det är bra mycket lättare att göra så när man bor ute på landet förstås ;)
Jag har det "problemet" här så mina blir instängda innan jag går promenad :p
Dom har nämligen inte vett att vända när dom tycker jag gått för långt :cautious:

Jag har fortfarande migrän :( Sovit i nästan ett dygn med lite pauser för att ta hand om hästarna. Det känns konstigt nu för jag har sjukskrivit mig och det är första gången på mååånga år jag gjort det utan ett läkarintyg. Imorgon natt ska jag dock jobba, någon måtta får det vara!
Usch migrän är ett riktigt sattyg! Krya :heart

Kan man ändra någonstans på facebook så man slipper se alla inlägg som ens vänner gillar som visas i ens nyhetsflöde? :confused: Mitt svämmar nämligen över av sånt :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 334
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar