Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åter igen, håller tummarna!
Krya på dig! Jag brukar behöva 2 dygn hemma när jag åker på skiten. Tack och lov inte mer än 2-3 ggr per år.
Jag håller tummarna för det.Tack! Migränen kom igår mitt på dagen och jag ska inte åka och jobba förrän vid 17 imorgon så jag hoppas det har gett med sig då.
Det är verkligen inte det lättaste alla gånger att slänga ut energitjuvar ur sitt liv när dom trots vad man än gör fortsätter hör av sig hela tiden. Är det inte samtal så är det sms och mail.
Jag behöver verkligen inte fler föreläsningar om hur jag ska leva mitt liv från dom som inte ens vet hur jag lever mitt liv
Hur svårt ska det vara att bli lämnad ifred?
Jag har gjort det nu men jag får fortfarande meddelande på mobilsvaret för oavsett om numret är spärrat så går det tydligen vidare dit.När jag slänger ut någon ur mitt liv så blockar jag allt så att de inte kan höra av sig till mig.
När jag slänger ut någon ur mitt liv så blockar jag allt så att de inte kan höra av sig till mig.
Jag har gjort det nu men jag får fortfarande meddelande på mobilsvaret för oavsett om numret är spärrat så går det tydligen vidare dit.
Hm, det beror på.....När vi bara värmde med vedkamin så var det +28 när vi gick och lade oss och +11 när vi vaknade morgonen efter+28 är det dags att sluta elda då
Ja, det hade varit lättast om de kunde skött sitt, jag vet att det är skillnad på tjejer och killar, jag tillhör förvisso killarna i det anseendet. Men men...Kan det mycket väl vara, men du vet väl hur det är tjejer emellan och killar emellan:
Tjejer, "Jag tror jag börjar bli tjock." "Nejdå, du är jättefin."
Killar, "Jag tror jag börjar bli fet." "Ja och ful är du också."
Det snackas alldeles för mycket om vikten tycker jag, är man inte sjukligt över eller underviktig, och här snackar jag sytråd kontra övergödd julgris, så är det ju inget att snacka om. Om folk visste vad dom kan ställa till med när dom påpekar vad dom anser om vikten, bättre att dom håller käft och sköter sitt.
Apropå vikt så "råkade" jag nämna för grannen att jag tyckte hon såg ut som en ponny, hon trodde jag menade håret men när jag sa "nä vikten" så började hon kasta grejer på mig i stallet.
Ja, det hade varit lättast om de kunde skött sitt, jag vet att det är skillnad på tjejer och killar, jag tillhör förvisso killarna i det anseendet. Men men...