Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fryser
Kan det mycket väl vara, men du vet väl hur det är tjejer emellan och killar emellan:Satt och läste i en annan tråd på buke om vikter och att bli kallad tjock... jag har blivit kallad tjock och då ligger jag ändå i gränslandet till underviktigt, fattar inte alls varför personen som kallade mig tjock sa det när jag uppenbarligen inte är det. Handlar det om okunskap kanske?
Funderar snart på om kattungar kan flyga
Eller bo i garderoben
Kanske ska börja ta med henne på promenaderna
Haha, en av mina katter sjukt överaktiv, rastlös och svårroad. Han följer faktiskt med till min mamma ibland när han blir allt för odräglig.Kanske ska börja ta med henne på promenaderna
När mina kattungar var för små för att vara ute själva men klättrade på väggarna brukade jag ta med dem ut i stallet. Nya intryck och dofter, så var de lugna ett tag. Galna svarta stängde jag in i källaren ibland, mycket uppskattat eftersom det finns möss därFunderar snart på om kattungar kan flyga
Eller bo i garderoben
Kanske ska börja ta med henne på promenaderna
Hon har varit på köksbordet, blomkrukorna, fönsterbänken, klättrat på mitt byxben, försökt få igång hunden och nu hoppar hon på min gamla och tjocka katt. Ingen av oss uppskattar hennes närvaro just nu