Tänker ta mig en pluggpaus, knö ner mig i soffan tillsammans med vovvarna en stund!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
contradiction in terms...Tyvärr fastnade jag i en Harlequin historik, som var ovanligt gripande.
Det vill jag med...Jag vill ha sällskap
Det vill jag med...
Jag skulle säkert kunna få det också, men är inte så desperat att jag vill bjuda hem HONOM.
Jag skulle kunna få det, men han måste vara på jobbet
Låter som ett klokt val!Jag skulle säkert kunna få det också, men är inte så desperat att jag vill bjuda hem HONOM.
Just nu sitter jag och har ont i magen, har nog käkat för mycket pizza...Låter som ett klokt val!
Att hitta någon som slutar jobba vid tio på kvällen
Blä!Just nu sitter jag och har ont i magen, har nog käkat för mycket pizza...
Ja, de va lite blä, fick kramp i tarmen och var tvungen att kuta fort som fan till toan, sen sitta där och bara ha ont och fisa lite och inget händer.
Peppkram Gå ur den gruppen då om den inte ger dig nåt. Det kanske finns nån annan bättre grupp därute?Borde göra något vettigt men har en sån där apatisk kväll igen. Det var länge sen sist men idag bara sitter jag och varken vill eller orkar göra något och känner mig bara då otroligt ensam. För ett tag sen gick jag med i en grupp på fb för föräldrar som förlorat sin partner, tänkte få pepp och råd vid behov, men det är bara en massa klagande och sorg konstant i inläggen! Känner att det sänker mig också