Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Masterchef Australien.

Funderar också över om jag ska anmäla mig till en yogakurs. Ångesten säger nej men jag vet att det vore bra. Frågan är bara då, förmiddag eller kväll?

:rage::banghead::devil: Är skitförbannad på att jag lyckades vinna ett bud på tradera. Skitföretag som får lägga ut varor som inte motsvarar förväntningar. Hur fan kan man inte skicka med batterier till en komplett pannlampa? O när jag sökte på företaget idag var det borta men samma grejer såldes av ett väldigt likt företag.:rage:

Sitteri bilen och väntar på ungen som snart slutar sin teater. Hon visste inte om det slutade halv nio eller nio (ny tid för terminen) så nu har vi suttit här en stund, hennes pappa och jag. :meh:

Borde göra något vettigt men har en sån där apatisk kväll igen. Det var länge sen sist men idag bara sitter jag och varken vill eller orkar göra något och känner mig bara då otroligt ensam. För ett tag sen gick jag med i en grupp på fb för föräldrar som förlorat sin partner, tänkte få pepp och råd vid behov, men det är bara en massa klagande och sorg konstant i inläggen! Känner att det sänker mig också :(

Borde göra något vettigt men har en sån där apatisk kväll igen. Det var länge sen sist men idag bara sitter jag och varken vill eller orkar göra något och känner mig bara då otroligt ensam. För ett tag sen gick jag med i en grupp på fb för föräldrar som förlorat sin partner, tänkte få pepp och råd vid behov, men det är bara en massa klagande och sorg konstant i inläggen! Känner att det sänker mig också :(
Peppkram :heart Gå ur den gruppen då om den inte ger dig nåt. Det kanske finns nån annan bättre grupp därute?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 328
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 639
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar