Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorse upptcäkte jag till min stora fasa att jag var så tjock att mina kjolar blivit så uttöjda över arslet att dom blivit genomskinliga. Det värsta i det hela är att inte min bästa vän som jag var ute och dansade med sa åt mig att mina turkosa stringtrosor syntes :mad:

På väg hem mötte jag en granne som inte var bakfull för att han nyss runkat?

Alltså vad är det för knäppa drömmar jag har :crazy:

Frukost och ledig dag. Det enda jag bestämt att göra i dag är stallet. Hemmet skulle behöva en liten dos kärlek så det kanske jag ska ägna mig åt lite senare.

Sitter på otroligt seg lektion, inköpsprocessen...
Jag har pillat lite med min hemsida istället, och råkade göra nått jag inte vet vad jag gjorde :nailbiting: skulle prova länkade produkter (ex en är inne på en produkt, och under finns det "du kanske gillar dessa också?"=länkade produkter) Provade på en handtagskondom, och länkade matchande grytlapp till den. Och uppdaterade. Och helt plötsligt hade produkten -100% i rabatt, inget pris visades, och ingen köp-knapp (som tur är!!) :arghh::eek::confused::eek: Till slut fick jag bort det som tur är O_o

Lunch intagen! :D Dessutom har jag fått mejl från skolan där stora går att även sonen har kommit in så efter sommaren ska även han byta skola! Äntligen säger jag! Och även han tror jag även om det självklart kommer att vara nervöst i början. :D

Min jäkla naprapat hittade något elände under ena armen... :cautious: FY FAAN vad ont det gjorde :arghh: han vet ju att jag tål mycket så när jag stönar lite säger han glatt: "Visst gör det ont där?" :meh:

Men jag :heart min naprapat, han är suverän och det är tack vare honom jag kan röra mig vettigt :up:

Min jäkla naprapat hittade något elände under ena armen... :cautious: FY FAAN vad ont det gjorde :arghh: han vet ju att jag tål mycket så när jag stönar lite säger han glatt: "Visst gör det ont där?" :meh:

Men jag :heart min naprapat, han är suverän och det är tack vare honom jag kan röra mig vettigt :up:
Hm jag tror jag vet vilken punkt du menar... :arghh: Den jag får massage hos är likadan, hon pratar på och när jag försöker svara men det bara blir ett stön så känner jag hur hon ler och konstaterar att jag är lite spänd där... :meh: Men jag säger som dig, tack och lov för henne, annars skulle jag nog inte må så bra. Vilket påminner mig om att jag nog måste ta och boka en tid snart, hon har haft långledigt över jul och nyår. :up:

I höstas hittade min massös en punkt på rumpan, det var INTE skönt. Hoppade nästan av massagebritsen av bara farten. #Måste stretcha rumpan efter ridning#

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 319
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 637
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV