Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag är inte bitter!!!Is i växlar, is i dörrar, is på tråden, isiga bromsar, is på taken. Halva flottan står på verkstaden. Det är tamefan ett smärre mirakel att det går tåg alls idag.
Eh du menar att två kanelbullar inte är någon bra lunch heller? Men jag åt åtminstone en bra frukost med kokta ägg!tidig macklunch... svårt med disciplinen när man jobbar hemma
En annan har ätit en blodgrape och en kvarg med bär och frön *stolt och nöjt*Eh du menar att två kanelbullar inte är någon bra lunch heller? Men jag åt åtminstone en bra frukost med kokta ägg!
Skryt Jag har en köttgryta i kylen som jag borde värma men nu har jag fått lite flyt i skrivandet...En annan har ätit en blodgrape och en kvarg med bär och frön *stolt och nöjt*
Skryt Jag har en köttgryta i kylen som jag borde värma men nu har jag fått lite flyt i skrivandet...
Hm jag tror jag vet vilken punkt du menar... Den jag får massage hos är likadan, hon pratar på och när jag försöker svara men det bara blir ett stön så känner jag hur hon ler och konstaterar att jag är lite spänd där... Men jag säger som dig, tack och lov för henne, annars skulle jag nog inte må så bra. Vilket påminner mig om att jag nog måste ta och boka en tid snart, hon har haft långledigt över jul och nyår.Min jäkla naprapat hittade något elände under ena armen... FY FAAN vad ont det gjorde han vet ju att jag tål mycket så när jag stönar lite säger han glatt: "Visst gör det ont där?"
Men jag min naprapat, han är suverän och det är tack vare honom jag kan röra mig vettigt
Min jäkla naprapat hittade något elände under ena armen... FY FAAN vad ont det gjorde han vet ju att jag tål mycket så när jag stönar lite säger han glatt: "Visst gör det ont där?"
Men jag min naprapat, han är suverän och det är tack vare honom jag kan röra mig vettigt