Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upplever en väldigt dubbel känsla av att sörja min största idols död :cry: och glädjas över ett sprillans nytt avsnitt av QI :heart

Tyvärr fastnade jag i en Harlequin historik, som var ovanligt gripande. Så nu ligger jag här i sängen, Skittrött med en utläst bok, rödgråtna ögon, ont i halsen och halva näsan tät :meh:

Sitter och väntar på att min döda telefon ska vakna så jag kan få tag i ett nummer innan jag ska sova. :grin:

Så, nu är kylen påfylld igen. Bregott, mjölk, grädde, paté av alla de slag, folköl, flera kartor Zingo, frukt, grönsaker, två vitkålshuvuden och ett storpack blandfärs så imorgon blir det kålpudding och så blir det ett helt gäng plinglådor att frysa in av det också. :up:

Jag är gärna fattig när jag lever i överflöd. :)

Sitter på bussen med ont i halsen. Fick springa hela vägen till den för jag var lite väl sent ute. Inte lätt med ett vänsterben som är lite som det är pga bråkig disk i ländryggen.

Väntar på att äggen ska bli klara så jag får ge mig ut i trafiken. Gillar inte riktigt väglaget nu men det är ju bara att bita ihop ;)

Redigt trött idag :meh: inte bra, hade behövt vara utvilad till em. Ska till tatueraren och göra klart min under brösten. Hoppas det går snabbt och så smärtfritt som möjligt :wtf: funderar även om hon ska få göra en liten extra, en pusselbit på utsidan av vaden, om hon hinner och vill :)

Har lastat kök och funderar på hur jag ska lägga upp resten av dagen. Det blev lite intensivt här på morgonen. Och som vanligt är det smärre kaos ;) Flottsundsbron är borttagen just nu så all trafik över ån öster om city går via Kungsängsbron, och vi har en massa byggen i Rosendal att köra till. Det är lite trafik på vägen dit om jag säger så ;)

Sitter researchar inför att bygga nya Thermobars till boxarna. Dom jag har fungerar bra och hästarna trivs med dom men helt plötsligt dricker dom jättebra (från att dricka max en halv hink inne till en och en halv vilket är toppen :up: ) vilket betyder att vattnet i hinkarna tar slut hela tiden så jag måste hitta på en med större volym. Större volym ger mer vatten vilket gör dessutom att det tar längre tid att frysa och på lördag ska det bli - 24 här :nailbiting: *klurar* :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 315
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV