Klurigt! Har du ändrat doseringen innan sista provet?
Nope har tagit samma. Inte ändrat nåt. Samma levaxin och thacapzol dos.
Enda skillnaden var att jag gjorde provet på endokrin och inte vc. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klurigt! Har du ändrat doseringen innan sista provet?
Tack för allt pepp hörrni! Jag vet ju att de inte vill bli av med mig, och de vill verkligen inte ha ut karln hit heller. Fast det bästa vore nästan om han kommer ut innan min praktik är slut så kan jag sitta och rulla tummarna medans han jobbar och allt går åt skogen, för han kommer INTE få någon info av mig om hur jag byggt upp systemen. Filerna är mina. Jag ger honom max en vecka om han ska göra allt jag gör
Litet företag vettu. Jag vet att chefen inte pratar så här med alla utan det är vi fyra på kontoret som kan ha såna här diskussioner. Så även om jag inte är anställd så ser de mig som en del av företaget.Håller tummarna för dig @Ninnurur dock häpnar jag över hur de kan vara så oproffsiga och delge dig vad de tycker om en annan medarbetare!? Om jag vore du skulle jag ta mig en funderare över om jag ville jobba på den arbetsplatsen...
Men hallå! Bli klar med dom rosa nångång!Paketen lämnade. Dags att ta tag i ugglorna igen. Men snart är de lila klara iaf!
Haha! Jaa jag skaaaa De lila är klara nu iaf. Ska fotas och ut på hemsidan ikväll hoppas jag. Tyvärr hinner jag nog inte börja/bli klar med de rosa förrän nästa vecka, kanske måndag. Livet kommer i vägenMen hallå! Bli klar med dom rosa nångång!
Litet företag vettu. Jag vet att chefen inte pratar så här med alla utan det är vi fyra på kontoret som kan ha såna här diskussioner. Så även om jag inte är anställd så ser de mig som en del av företaget.
Och det är inget att fundera om, det här är min första kontakt med arbetslivet på nästan tre år av arbetssökande, jag vill inte gå tillbaka till det. Jag skulle inte klara av det...
Det är ingen brådska! Men jag vill ha 4 st och 2 vantar. Men som sagt jag har inte bråttom!Haha! Jaa jag skaaaa De lila är klara nu iaf. Ska fotas och ut på hemsidan ikväll hoppas jag. Tyvärr hinner jag nog inte börja/bli klar med de rosa förrän nästa vecka, kanske måndag. Livet kommer i vägen
Fy va tråkigt! Hoppas arbetsgivaren fixar det hela så du får stanna och få en fast anställning.Trött i huvudet efter möte med chefen + arbetsledaren + jobbcoach + ams. När det äntligen närmar sig anställning så har det kommit annat skit i vägen, och jag får hänga i luften och vänta igen