Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugn och fin, andas det kommer lösa sig. Kanske kan vara värt att sova på saken, så kanske du har lösningen imorgon (såvida det inte är panik att fixa nu såklart)?Nähe, det blir visst inte några nya produkter ut i shoppen ikväll! Hade ju problem igår att en produkt helt plötsligt fick 100 % rabatt och köpknappen försvann (som tur är kanske...) Vettefan hur jag löste det, men tillslut funkade det som det skulle. Antagligen för att jag skrev in samma pris i rearutan som hade vart tom tidigare (som det ska vara!). Idag blev det samma sak hela tiden! Hållt på en halvtimme nu å pallar fan inte mer!
Fy vilken dag det har varit hittills
Började med tandis på fm (= dyyyyrt!!), har nu svinont i munnen! Försöker dricka te, äta är inte att tänka på .
Sedan kom min bästa hovslagare ut till stora damen. Tyvärr kunde han bara bekräfta mina egna tankar och jag måste nu ta itu med det värsta beslutet...
Sedan fick jag andrum hos frissan, blev nöjd med färgerna. Fick dessutom en avslappnande huvudmassage som bonus . Men hon hade tagit bort sin vovve igår och han har funnits med nu de senaste 15 åren, så då blev jag lessen igen
Skitdag
Och jag sitter som ett frågetecken?Sitter och försöker klippa ihop en vod från när världens bästa streamer/caster fick en 14k donation för att fylla målet till en Shanghairesa där de ska casta dota 2 majorn.
Communityt har alltså dragit ihop 44k på 4 dagar, så jäkla amazing!
Så tråkigt.Syster är inlagd och det verkar som att hon måste börja med sprutor för att hålla diabetesen i schack. Tyvärr betyder nog det att hon inte kan återgå i säkerhetstjänst igen
Ja datorn är avstängd nu för sitt eget bästa hat skrivit och frågat på woocoomerce forumet på fb om nån vet lösningen på problemet också (woocoomerce är plattformen jag använder). Bara så störande när man vill få ut sina nya sakerLugn och fin, andas det kommer lösa sig. Kanske kan vara värt att sova på saken, så kanske du har lösningen imorgon (såvida det inte är panik att fixa nu såklart)?
Tre utskällningar på två dagar på jobbet, någon som slagit det? Tur det är fredag imorgon.....
Haha. Vilket av det?Och jag sitter som ett frågetecken?
Vad är det för något ?
Hehe..Sitter och försöker klippa ihop en vod från när världens bästa streamer/caster fick en 14k donation för att fylla målet till en Shanghairesa där de ska casta dota 2 majorn.
Communityt har alltså dragit ihop 44k på 4 dagar, så jäkla amazing!
Ska försöka översätta då ^^ ( till @Sonic76 med)Hehe..
Roligt när man inte förstår något av ett
inlägg...
Vi pratar olika språk här..
Ja jag behöver förklaring av ett recept jag ska använda i helgen,Något mer som jag ska förklara?