Stor kram till er bådaSyster är inlagd och det verkar som att hon måste börja med sprutor för att hålla diabetesen i schack. Tyvärr betyder nog det att hon inte kan återgå i säkerhetstjänst igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kram till er bådaSyster är inlagd och det verkar som att hon måste börja med sprutor för att hålla diabetesen i schack. Tyvärr betyder nog det att hon inte kan återgå i säkerhetstjänst igen
Vad är det du pluggar nu? För du var klar med djurvårdarutbildningen väl?Första uppdraget på kursen inskickat och klart Hoppas jag fattat det rätt bara så jag blir godkänd nu
Ja jag är klar med den utbildningen . Nu läser jag lite strökurser om människans miljöer, språk och kommunikation på distans.Vad är det du pluggar nu? För du var klar med djurvårdarutbildningen väl?
Fuck cancer... nu har Alan Rickman dött av cancer, han blev 69 år gammal.. Han va en av mina favoriter.
http://www.independent.ie/entertain...actor-alan-rickman-dies-aged-69-34364353.html
Hade 23 för en timme sen, nu är det 20 och jag har börjat elda igen. Idag har det inte förslagit med elda alls.Eldar som en galning och ändå blir det fan inte varmt.. mattor och annat i fönster för att isolera hjälper nada. Måste flytta nu snart
Ja det blir så himla tomt efter dom.Ligger i jättemysig säng i fantastiskt fint, nytt hus hos underbar kusin( första egna huset för henne och sambo). Hade varit jättelovely allting om vi inte var här för att begrava hennes pappa.
Fy för när fina människor ska tvingas bort för fort och fy för vad de närmsta ska behöva utstå sen!