Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Scata tråkiga besked, stor kram på dig :heart

@Trott sov en skvätt så ska du se att det blir bättre imorgon :p Datorer är bra men oberäkneliga :meh:

@indra2012 Imorgon slipper du jobbet, ta ett glas vin eller glögg, andas ut och släpp allt. Aldrig roligt att bli utskälld. Argumentera med någon kan jag göra men inte bli utskälld! :rage:

@Marita73 skönt ändå att dom upptäckt det i tid så hon får rätt behandling från start och att den inte hunnit galoppera runt i kroppen och förstöra så mycket innan den upptäcktes. Hoppas det går fort att ställa in rätt dos för henne nu. Hoppas att hon inte är spruträdd! Det var jag när jag nörjade med bromsmedicinen mot min sjukdom. Men efter några månader så släppte det. Numera bryr jag mig inte ett skvatt om sprutor :D

Det är först när dom börjar plocka fram grövre kanyler som jag gärna avstår från! Eller när dom ska sticka mig i ryggen för att få ryggmärgsvätska :crazy: AAAAJJJJJ men äh jag har överlevt det med, två ggr.

Mycket tråkiga saker som hänt er idag :cry:

Imorgon blir det världens bästa FREDAG! För ALLA :love:

Jag ska konditionsträna
smiley-sex012.gif

jahapp tribute är slut och nått jolmigt late night love pågår. Dax att peta in lite mer ved i kaminen och sen krypa till kojs med kepler.

Inte kunde jag stava i föregående inlägget heller ser jag :grin: dancing skulle det såklart vara.

Nä hopp i säng med några avsnitt av Hem till gården, upp imorgon och röja bort det värsta och sedan blir det dart och alkohol i 2 dgr :D

Med andra ord, jag kommer att vara urlakad och halvdöd tills på tisdagmorgon då jag måste masa mig upp för att få massor av Stesolid så jag kommer i rätt stämmning för att föras in i röret.

Har kommit på att det är ganska soft att göra MRT när man får lugnande :angel:

Sovdags. Imorgon kommer sambon hem för helgen. Tyvärr måste han åka redan söndag eftermiddag men bättre än att inte träffas alls.

Eldar som en galning och ändå blir det fan inte varmt.. mattor och annat i fönster för att isolera hjälper nada. Måste flytta nu snart

Nu har jag rensat köksbänken från allehanda grejer som inte kom längre och nu är det bordets tur. Ska jag köra i gammal god tradition och börja flytta över högen på bordet till köksbänken och sen hiva grejerna fram och tillbaks och fylla på nytt så båda är överfulla om ett par veckor och sen fortsätta stapla grejer under bordet eller börja med en ny tradition, det som hamnar på bord eller bänk får ligga 2 dar och sen slänga det? Eller slänga det direkt kanske? :confused:

*Ger mig fan på att nån dumpar prylar i köket när inte jag är där för inte kan väl jag,,,,,,,* :angel:

Eldar som en galning och ändå blir det fan inte varmt.. mattor och annat i fönster för att isolera hjälper nada. Måste flytta nu snart
Hade 23 för en timme sen, nu är det 20 och jag har börjat elda igen. Idag har det inte förslagit med elda alls.

Ligger i jättemysig säng i fantastiskt fint, nytt hus hos underbar kusin( första egna huset för henne och sambo). Hade varit jättelovely allting om vi inte var här för att begrava hennes pappa.
Fy för när fina människor ska tvingas bort för fort och fy för vad de närmsta ska behöva utstå sen!

Ligger i jättemysig säng i fantastiskt fint, nytt hus hos underbar kusin( första egna huset för henne och sambo). Hade varit jättelovely allting om vi inte var här för att begrava hennes pappa.
Fy för när fina människor ska tvingas bort för fort och fy för vad de närmsta ska behöva utstå sen!
Ja det blir så himla tomt efter dom. :(

Röjer vidare i köket, om 20 minuter är det Shameless på 9an, helt underbart rolig serie. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 419
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Att hata mat
  • Vad gör vi? Del CCV