Nej usch jag har ju direktverkande el men måste alltså köra elementen OCH elda. Helt sjuktSkönt att höra att det inte bara är jag som eldar o eldar men det känns ändå kallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej usch jag har ju direktverkande el men måste alltså köra elementen OCH elda. Helt sjuktSkönt att höra att det inte bara är jag som eldar o eldar men det känns ändå kallt.
Då är det fan inte kul, jag har bott i ett sånt hus jag också med spispanna men bara en oisolerad acctank i hallen och en byggfläkt som hjälpte till att värma och sprida värmen från tanken. Stenkåk, taskigt isolerad både uppåt och nedåt, när det var som kallast flyttade jag ut till hästen för där var det varmare än innan och hon älskade en sängkamrat så vi sov under ett jättetäcke båda två.Nej usch jag har ju direktverkande el men måste alltså köra elementen OCH elda. Helt sjukt
Här går både kamin,element och varmluftspumpen. Kallt om fötterna skulle behövt @MacGyver s raggisar termometern säger 22 inne och -16 ute. BlääääNej usch jag har ju direktverkande el men måste alltså köra elementen OCH elda. Helt sjukt
ja hyresvärden är inte direkt förtjust i att rusta heller. Jag kan fixa golvlister och fixa fönster mm men han får banne mig betala det då. Så nu tätas det med filtar och annat hahaDå är det fan inte kul, jag har bott i ett sånt hus jag också med spispanna men bara en oisolerad acctank i hallen och en byggfläkt som hjälpte till att värma och sprida värmen från tanken. Stenkåk, taskigt isolerad både uppåt och nedåt, när det var som kallast flyttade jag ut till hästen för där var det varmare än innan och hon älskade en sängkamrat så vi sov under ett jättetäcke båda två.
Surar lite över att min skola är helt kass på att rapportera in studieresultat... Tack och lov att jag inte ska läsa nästa kurs i ämnet utan byter ämne, de som ska fortsätta har fått lov att begära ut intyg eftersom skolan inte har skickat in studieresultaten och de höll på att mista sina studieplatser... De flesta kommer att byta skola eftersom det har fungerat så pass dåligt...
Antagligen inte... Jag är allra mest glad över att min handledare åtminstone kunde ge respons via mejl, den andra gruppen har inte fått någon respons än, den var nämligen handskriven och skulle skickas ut via post...Men va!? Får det ens gå till så?
Antagligen inte... Jag är allra mest glad över att min handledare åtminstone kunde ge respons via mejl, den andra gruppen har inte fått någon respons än, den var nämligen handskriven och skulle skickas ut via post...
Fy tusan... jag som håller på att frysa ihjäl i min lägenhet som har knappa 18 grader. Misstänker dock att golvet är nån grad kallareDet gnälldes här igårkväll över att det är kallt... -29 här på termometern i köket och 12 grader här inne på kontoret.
Idag fick kaminen hjälp av en värmefläkt, skit samma att det går el!