Malin_L
Trådstartare
@Diabetikern bild 1!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ettan är ju mer klassisk, fin såklart. Men det är mer liv i tvåan, så jag hade valt den.Eller bild nummer 2 som också är fantastisk på min fina vän
Visa bifogad fil 85479
Jag har fått godkänt av min vän att lägga upp dem för omröstning
Jag röstar på den här.Eller bild nummer 2 som också är fantastisk på min fina vän
Visa bifogad fil 85479
Jag har fått godkänt av min vän att lägga upp dem för omröstning
Öbor ja... De är inte som andra barn. Den årliga påskeldskalabiken är ett bra exempel.
Men de är också fiskare i generna. Nuförtiden är det färre som jobbar i fisket men inställningen verkar vara kvar. Dvs de är vana vid att jobba. Även när det är kallt, blött och gungigt.
En av mina vänner jobbade som polis där ute. Han vittnade om att det inte var laglöst land. Det var bara det att det inte var Svea rikes lag som gällde på öarna.Ja, det verkar vara totalt laglöst land innan påskbrasorna där!
Ypperlig förklaring av flisterVa, du kommer väl från Norrland?! Särbon (inlandet) säger det om snöväder när det kommer ytterst lite snö (typ att det inte är värt att skotta)
Edit: Som i "Nä, det är inte så farligt, det kommer bara lite flister" @Hermelin
Den här!!HJälp!
Min väninna målade av min vackra häst och har nu kommit med 2 alternativ... Den är i a4 och jag har svår beslutsångest på vilken jag vill ha uppe. Hon har skickat förhandsvisning på dem lite ändringar ska göras.
Alternativ 1 (de blåä ringarna ska ändringar göras) gillar känslan i dne här bilden hon ser så harmonisk och snäll ut precis som hon var.
Visa bifogad fil 85478