Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Öbor ja... De är inte som andra barn. :) Den årliga påskeldskalabiken är ett bra exempel.

Men de är också fiskare i generna. Nuförtiden är det färre som jobbar i fisket men inställningen verkar vara kvar. Dvs de är vana vid att jobba. Även när det är kallt, blött och gungigt.

Ja, det verkar vara totalt laglöst land innan påskbrasorna där! :nailbiting:
 
Ett stycke katt sover i vår säng efter ha kämpat sig till kattlådan när hon vakna till när vi kom hem. Den visste hon att hon skulle till 🤪 Lilla gumman hon vinglar fram så jag lyfte försiktigt upp henne när hon var klar och la henne på filten i sängen sedan dess sover hon. Tur jag ska vara hemma nu och titta på föreläsning så jag kan kika in ibland och se att allt står rätt till. Helst skulle vi försöka få henne och sova en bra bit in på eftermiddagen.

Min sambo litar jag inte riktigt på han fastnar gärna i sina spel 🤣🙈
 
HJälp!

Min väninna målade av min vackra häst och har nu kommit med 2 alternativ... Den är i a4 och jag har svår beslutsångest på vilken jag vill ha uppe. Hon har skickat förhandsvisning på dem lite ändringar ska göras.

Alternativ 1 (de blåä ringarna ska ändringar göras) gillar känslan i dne här bilden hon ser så harmonisk och snäll ut precis som hon var.
Visa bifogad fil 85478
Den här!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 247
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp