Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho, mindre än 24 timmar senare har jag 15 personer som anmält intresse! Visste inte ens att det fanns så många svenskar här, hade räknat med typ 5
Spritade ärtor.Utan skidan, ja. Egentligen direktöversatte jag nog bara utan att tänka på det, det stod hand peeled peas på påsen. Fint skare va!
Vanliga gröna ärtor med andra ord. Det här var ju lyxvarinten, jag antar att det var därför det var viktigt att belysa att de var gjort för hand.Spritade ärtor.
Jag insåg nyss att jag måste klä på mig imorgon då jag ska iväg för vaccination. Har liksom fluffat runt här hemma i pyjamas sedan jag gick på semester i onsdags.nackdelen med att restrektionerba försvinner nästa vecka är att det är dags att börja använda vanliga kläder
Det är sjukt jobbigt faktiskt! Har vabbat i en vecka och måste nu kliva upp tidigt igen imorgon, och tänka och sånt där. Jag vet inte vad jag tycker om detJag insåg nyss att jag måste klä på mig imorgon då jag ska iväg för vaccination. Har liksom fluffat runt här hemma i pyjamas sedan jag gick på semester i onsdags.
Det kan man, men om det känns som att du har feber har du säkert det, eller förhöjd temp i alla fall.Vaknade just, bleh. Riktigt ont i halsen och täppt näsa. Kan man ha ont i musklerna även om man inte har feber?
Det kan manVaknade just, bleh. Riktigt ont i halsen och täppt näsa. Kan man ha ont i musklerna även om man inte har feber?
Det kan man, men om det känns som att du har feber har du säkert det, eller förhöjd temp i alla fall.