Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjoho, mindre än 24 timmar senare har jag 15 personer som anmält intresse! Visste inte ens att det fanns så många svenskar här, hade räknat med typ 5 😅

Vad kul!!!

Oväntat många svenskar i Glasgow får mig genast att tänka på när jag och en pluggkompis var där för ett valfritt fördjupningsarbete på vår utbildning. Vi hade hittat någon obskyr pub som låg lite off och hade folkmusikjam på onsdagkvällar i ett innerrum. Glada över den oturistiga, genuina och mysiga upplevelsen bestämmer vi oss för att sjunga Vårvindar friska. Döm om vår förvåning när någon stämmer in från ena sidan och sedan en till från något annat håll. Svenskar! Det kändes väldigt otippat en onsdag i november. Om vi kunde uppbringa 4 svenskar på samma ställe utan att ha planerat det, så låter det rimligt att du får ett långt större napp!


Knapp:
Värmen i huset är (typ) fixad och min kombo är (typ) frisk från covid, så jag har flyttat hem igen. Skönt att vara hemma! Och krukväxterna blev glada.

På Lucia i fjol köpte jag en vit hyacint på lokala ican. Den har fått bo mellan inner- och ytterfönstren, både för att hålla längre och för att jag inte riktigt tål dem. Nuu först har den tröttnat, så den stod blommande i nästan två månader. :love:
 
Alltså känslostormen, hallå?! O_o
Stabil? Jag? :laugh:
Skönt dock att jag gjorde det!

Nu har jag både diskat och satt på en tvättmaskin och lugnat ner mig lite. Kanske ska kolla på Sveriges mästerkock…

Edit. Känns bra att jag också tog det över sms. Så inte känslostormen framgick lika tydligt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 338
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp