Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom precis in efter en lång promenad! Det var så skönt att gå att jag inte ville gå hem; fortsatte helt planlöst efter att ha tagit mig runt min på förhand planerade runda. Jag har känt mig lite vissen tidigare i dag, så det här var nog precis vad jag behövde. Härligt uppfriskande.
 
Skrivit matlista och ska snart åka och handla. Inte jättetaggad direkt.
Nyss lämnat sonen till andra föräldern. Det blir alltid så tomt.

För övrigt tänker jag på hur jag ska prata med hästägaren om att jag vill säga upp unghästen och skaffa en äldre häst istället. Brukar inte åka dit i veckorna men känns tokigt att ta det på Messenger (där vi främst brukar höras)? Så funderar på om jag ska åka ut en kväll i alla fall. Eller ringa. Jag har ibland lite svårt att prata om jobbiga saker och börjar ofta gråta, trots att jag inte är ledsen direkt. Och vill helst slippa det. Men vet inte vad som blir bäst :arghh: Vill också helst få det sagt så fort som möjligt.

Har en känsla av att hon nog har det på känn, så om jag bara säger det så blir det nog inga problem egentligen.
Skriv det på Messenger. Ser inget konstigt med det alls.
 
Det har varit två tuffa dygn :p
Jobbade övertid i fredags, 7.30-16.09, följt av stallet och dusch. Somnade vid 21 och gick upp vid 4.
Tittade på OS men blev på förmiddagen uppringd av vakthavande befäl som frågade om jag kunde jobba övertid på natten.
Åkte till stallet, duschade, kollade på OS och sov ett par timmar. Jobbade 19-7, fixade stallet, tog undan torr tvätt, bråkade med diskmaskinen, handdiskade, duschade, åt och kollade på melodifestivalen och OS.
Nu funderar jag på att äta chips med dip innan det om ett par timmar är sovdags.
Imorgon är det väckning vid 3.10 :)
 
Suveränt
 

Bifogade filer

  • 16441681425294089034999899740506.jpg
    16441681425294089034999899740506.jpg
    215,8 KB · Visningar: 29
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 410
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp