Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga, vad för kattströ är det du använder? Tänkte prova något mer miljövänligt än bentonitsanden.Nyss gjort upp eld och eldar kattlådeinnehåll, blev ingen brasa igår så lite mer att elda idag + jag byter allt i ena lådan. Ätit lunch och ska strax hoppa in i duschen.
Hur ser rumsasken ut? Hur gammal är den?Fick tre växter av mamma. En fjädersparris, bergpalm och rumsask. Så nu har jag lite fler växter i min blivande djungel
Jag använder Cat's Best, just nu pelletsen men det fungerar även med sanden för oss. Så här års åker det in i kaminen om jag eldar och jag slutade med bentoniten för flera år sedan. Sommarhalvåret så slänger jag helt enkelt in det i buskagen på tomten eftersom det är komposterbart.En fråga, vad för kattströ är det du använder? Tänkte prova något mer miljövänligt än bentonitsanden.
Den står inte för mörkt då?Hur ser rumsasken ut? Hur gammalmästerlig den?
Jag köpte en jättefin med stora mörkgröna blad men så småningom tappade den dem och det kom nya taniga ljusgröna. Tydligen använder de kemikalier för att bladen ska bli stora och gröna så när det kommer nya efterhand så blir de små, bleka och med rangliga stjälkar.
Den stod på ett bord framför ett fönster tills den dog.Den står inte för mörkt då?
Sluta fundera, ÅK!!!Funderar på om jag ska åka och köpa semla
Måste duscha förstSluta fundera, ÅK!!!
Jag köpte 2... om jag som är så fumlig, skulle råka tappa en, igår... De var goda bägge två... redan igår....
Jag använder Greenwoods Plantfiber:En fråga, vad för kattströ är det du använder? Tänkte prova något mer miljövänligt än bentonitsanden.
biologiskt nedbrytbara, klumpbildande strö av 100 % rena växtfibrer: Absorberar 7 gånger sin egen volym, kan komposteras, klumpar snabbt och dammar mycket lite.
Blir klumparna bra av den? Jag testade öko plus men gillade den inte alls så här inte vågat testa annat än sand sen dess.Jag använder Greenwoods Plantfiber:
Har ingen kamin så har inte försökt elda upp den men det bör också gå bra.
Blir klumparna bra av den? Jag testade öko plus men gillade den inte alls så här inte vågat testa annat än sand sen dess.
Semlor inhandladeFunderar på om jag ska åka och köpa semla