Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur söt! 😻 (Ja, alla har väl fattat vid det här laget att jag vill ha en egen fluffig katt. Eller en Devon. / Ambivalent
Edit ; TVÅ fluffiga katter, eller TVÅ Devon, såklart!
Primadonnan Lyra tackar så mycket och hälsar att du självklart ska skaffa ett fluff. :heart :D
 

Bifogade filer

  • 20211220_131413.jpg
    20211220_131413.jpg
    310,9 KB · Visningar: 42
Tack för all support! Jag vet inte riktigt hur man svarar fler, men jag jag kan säga att det behövdes verkligen ikväll! ❤️😍🎂
Du börjar med att svara en, sen klickar du på +citera på nästa du vill svara och lägger till i svaret du redan påbörjat och fortsätter vidare tills du svarat/citerat alla du vill svara, eller så skriver du helt enkelt in nicket på de du vill svara utan citat, typ @Noxos.
 
@Mineur Såg att Skottland vunnit Calcutta Cup. Såg ett lagfoto…just saying…..

Kollade på matchen via stream, inte helt fel :angel1:
Haha, jag är rädd att det närmsta jag kan komma är ett rugbyfan eller tre, det verkar sitta ett väldigt högljutt gäng på en av barerna i vårt kvarter för jag hör dem hela vägen hit! Ska jag gå ut och sondera terrängen lite? :D
 
Haha, jag är rädd att det närmsta jag kan komma är ett rugbyfan eller tre, det verkar sitta ett väldigt högljutt gäng på en av barerna i vårt kvarter för jag hör dem hela vägen hit! Ska jag gå ut och sondera terrängen lite? :D
Ehhh…. Inte för min skull…gillar inte högljudda människor, inte ens om de är kiltar. Men kolla gärna efter en rugbyspelare… (fast helst en fotbollsspelare).
 
Vaken sen lite för länge - fick inte somna om ordentligt efter att ha varit uppe på toa vid halv två inatt (tur för katterna att de är så älskade..! :heart :meh: :cautious:). Oh well, det är söndag och jag har tvättid, så nu väntar jag på att det ska bli dags att gå ner i tvättstugan igen. Har diskat, och dumpat en trasig kruka i förrådet (lerkruka = bra att ha i botten på andra lerkrukor).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp