Danse des petits cygnes han man tyvärrt hör 1! gång för mycketMin granne lyssnar på Svansjön på högsta volym! Härlig lördagsafton!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Danse des petits cygnes han man tyvärrt hör 1! gång för mycketMin granne lyssnar på Svansjön på högsta volym! Härlig lördagsafton!
Danse des petits cygnes han man tyvärrt hör 1! gång för mycket
min gymnasieskola delade lokaler med svenska balett akademien. just saying att jag kan den och nötknäpparen.Svårt att hålla med. Den är svår att spela sönder. Såg Svansjön på kungliga operan nu i december. Fortfarande rysningar!
Fan vilken mardröm!Tydligen har han avlidit
Vem?Tydligen har han avlidit
min gymnasieskola delade lokaler med svenska balett akademien. just saying att jag kan den och nötknäpparen.
oh ja! det går inte att jämföra, men man måste starta någonstans. Många av operans dansare gick där. inte för att jag kommer ihåg vad de heter idag. Utanom Nadja S! tappade andand när hon vara nära.Lite nivåskillnad på balettakademin och operan dock
oh ja! det går inte att jämföra, men man måste starta någonstans. Många av operans dansare gick där. inte för att jag kommer ihåg vad de heter idag. Utanom Nadja S! tappade andand när hon vara nära.
Ja du kanske jag borde ha gjort, men men under gymnasiet var en annan tid och jag var hemskt blyg och trasig som person.Det är ju en gymnasieutbildning? Vilken Nadia? Var dansar hon nu? Du kanske borde lagt in en stöt?
oh ja! det går inte att jämföra, men man måste starta någonstans. Många av operans dansare gick där. inte för att jag kommer ihåg vad de heter idag. Utanom Nadja S! tappade andand när hon vara nära.
Gick operans dansare i dansskola?
Kommer du att sluta sticka på den när restrektionerna släpps den 9/2? *nyfiken*Stickat vidare på min Corona sjal.