Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet att man kan äta choklad va? Som den är? Om du inte vågar så kan du skicka den till mig!Dricker päroncider och äter chips ! Har varit och handlat och botten till en sådan här skapelse står nu i ugnen:
https://zeinaskitchen.se/chokladmoussetarta/
Om den blir bra - och det tror jag - ska jag baka två till imorgon som får åka med till kollegorna på måndag ! Och blir det inte bra, så har jag en himla massa mörk och vit choklad som jag inte vet vad jag ska göra med.....
Tack för tipset, jag ska testa på Willys Stortorget, som är i en provisorisk barack just nu där allt är överallt och man med permobil backar ner och kör ner allting när man ska handla. Men... vad då, jag behöver också handla... *ooops, det hände en grej... och sen full gas därifrån. 'beep beep...'*På mitt Willys hade någon klämt in semlor mitt i grönsakskylen. Säkert någon som står där och tittar lite håglöst på salladspåsarna, men sedan tar en förpackning semlor istället. Om det står i grönsakskylen måste det väl vara nyttigt, eller....
Den hade säkert gått åt, så småningom. Men vare sig mörk eller vit choklad är speciellt god att äta som den är, tycker jag. Fast, som sagt, finns det inget annat så.....Du vet att man kan äta choklad va? Som den är? Om du inte vågar så kan du skicka den till mig!
Blir en ny vända till akuten då,brännskador är inte att leka med.En är ldre dam spillde kaffe på mig i tåget. Det är inte skönt att får hett kaffe över sig
Nope inte denna gång.Blir en ny vända till akuten då,brännskador är inte att leka med.
Tack för tipset, jag ska testa på Willys Stortorget, som är i en provisorisk barack just nu där allt är överallt och man med permobil backar ner och kör ner allting när man ska handla. Men... vad då, jag behöver också handla... *ooops, det hände en grej... och sen full gas därifrån. 'beep beep...'*
Det är bara första gradens brännskada. Så jag fixar dettaBlir en ny vända till akuten då,brännskador är inte att leka med.