Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig helt urlakad! Knappt sovit i natt och en puls på närmare 90 hela tiden. Men jag har varit uppe och ätit ett par smörgåsar nu iallafall och dricker kaffe. Har klätt mig och bytt sängen mot soffan. Tror inte jag har feber längre utan är väldigt sleten i kroppen bara. Så hoppas få tillbaka lite energi så jag orkar ut till hästarna en sväng :)
 
Katten gillar sport men vi tittar inte alltid lika engagerat :p

20220205_112412.jpg
 
Ligger i sängen och funderar på om det verkligen är en bra idé att överhuvudtaget lämna den denna helgen.
Efter empirisk forskning på ämnet kan jag med emfas säga att svaret på ovanstående fråga är NEJ. Det var inte en bra idé att lämna sängen idag. Särskilt inte när man lämnade den för att gå och träna, och dagens pass visade sig innehålla löpning. Utomhus. I ösregn och 19 m/s. Jag var blöt ända in på trosorna när jag kom hem och fick tömma ut vatten ur skorna innan jag gick in genom dörren :laugh:

Nu blir det kaffe, kanelbagels och elfilt resten av eftermiddagen :love:
 

Bifogade filer

  • 20220205_113213.jpeg
    20220205_113213.jpeg
    41,1 KB · Visningar: 69
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
23 858
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp