Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska med lämna sängen...Tänkte rosta ett par skivor bröd och sen åka ner till närbutiken och köpa ett par ägg att steka .Drar mig i sängen innan det är dags att kliva upp. Funderar på vad jag ska äta till frukost lutar åt lite nudlar.
Rostat bröd är så gottJag ska med lämna sängen...Tänkte rösta ett par skivor bröd och sen åka ner till närbutiken och köpa ett par ägg att steka .
Jaa och doftar ju ljuvligt medRostat bröd är så gott
Jag räknade mina krukväxter en gång det blev 107 men jag kan ha missat någonGått min dagliga bevattningsrunda bland krukväxterna. På någon konstigt vis verkar de bli fler och fler hela tiden. Kan ha att göra med att jag gillar att sätta kärnor och det om de tar sig. Många av dem gör det.
Funderar på att slänga pelargonerna. Jag tycker ju inte om dem och dessutom ser det ut som om de har dött. Jag vill hellre ha vår/höstglöd tror jag, tycker de är finare och skräpar mindre.
Får väl inventera lite och se hur jag har det. Har bara ca 60 krukväxter, vad är det för djungel liksom?