Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det första som börjar brinna är ju papperet/nävret/vad man nu har och veden. Jag tycker inte det brukar lukta så mycket när jag tänder i kaminen och sen eldar jag ju med vedklabbar i huvudsak och inte det heller luktar så mycket utom möjligen lite kåda då det mest är tall och gran jag får från grannen.Nä men jag tänkte att tänder man en brasa så sprids ju ändå en doft i rummet även om inte rök. Men är det bara en klump så kanske det inte doftar så mycket, kanske skillnad om jag skulle välja att dumpa en full soptunna
Jag har också kattsand av trä (inte pellets men det är trä iaf), och tänkte på doften när man öppnar soptunnan när den börjar bli full... Inte så gott
Chili är alltid bättre dagen efter!chilin puttrar, jag vill inte ha chili ikväll längre. Ätit en smörgås och chilin får puttra vidare ett tag och sedan svalna under natten, förhoppningsvis smakar den lika bra eller bättre när jag värmer den imorgon.
Alla grytor är bättre dagen efter.Chili är alltid bättre dagen efter!
Vet inte änSka du börja jobba i Göteborg?
Tänk på att alla ingrepp påverkar tänderna och inte åt det positiva, när det gäller tänder är alltid originaldelar bäst. Så var försiktig att göra ingrepp så länge tänderna är friska och fungerar.Jag har funderat lite på samma sak faktiskt. Har haft lite komplex för mina framtänder på överkäken typ hela livet och nu börjar de bli slitna. Läste om någon teknik där de kunde sätta på nya implantat utan att behöva slipa ned de gamla tänderna, men jag tänker mig att det beror på vad för utrymme det finns. Jag har inte så mycket utrymme till övers.
Ja, jag får nog vänta tills de blir förstörda först Ju äldre jag hinner bli så behöver jag kanske inte byta ut dem heller.Tänk på att alla ingrepp påverkar tänderna och inte åt det positiva, när det gäller tänder är alltid originaldelar bäst. Så var försiktig att göra ingrepp så länge tänderna är friska och fungerar.
Båda blev röda. Och lite smådyra.Jag röstar på att en flaska är champagne!
Hur söt! (Ja, alla har väl fattat vid det här laget att jag vill ha en egen fluffig katt. Eller en Devon. / AmbivalentLigger i soffan med en Lyra på magen.
Behöver gå upp och fixa lite innan sovdags... hur lösa det..
Jag läste "har upphört"
Då kan du prova det jag "tvingades" se med junioren - Ted.Tittar på en helt orimlig film, 9 to 5 med Dolly Parton
Tror att du snubblade lite på tangenterna, såhär ser bättre utHur söt! (Ja, alla har väl fattat vid det här laget att jag vill ha en egen fluffig katt. Eller en Devon. / Ambivalent
Edit ; TVÅ fluffiga katterelleroch TVÅ Devon, såklart!
Men hallå. Sluta välja!Hur söt! (Ja, alla har väl fattat vid det här laget att jag vill ha en egen fluffig katt. Eller en Devon. / Ambivalent
Edit ; TVÅ fluffiga katter, eller TVÅ Devon, såklart!
Ja, får bli det I fortsättningenFörsök kom ihåg det