Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä men jag tänkte att tänder man en brasa så sprids ju ändå en doft i rummet även om inte rök. Men är det bara en klump så kanske det inte doftar så mycket, kanske skillnad om jag skulle välja att dumpa en full soptunna :angel::D

Jag har också kattsand av trä (inte pellets men det är trä iaf), och tänkte på doften när man öppnar soptunnan när den börjar bli full... 🙈 Inte så gott :rofl:
Det första som börjar brinna är ju papperet/nävret/vad man nu har och veden. Jag tycker inte det brukar lukta så mycket när jag tänder i kaminen och sen eldar jag ju med vedklabbar i huvudsak och inte det heller luktar så mycket utom möjligen lite kåda då det mest är tall och gran jag får från grannen.
 
Jag har funderat lite på samma sak faktiskt. Har haft lite komplex för mina framtänder på överkäken typ hela livet och nu börjar de bli slitna. Läste om någon teknik där de kunde sätta på nya implantat utan att behöva slipa ned de gamla tänderna, men jag tänker mig att det beror på vad för utrymme det finns. Jag har inte så mycket utrymme till övers.
Tänk på att alla ingrepp påverkar tänderna och inte åt det positiva, när det gäller tänder är alltid originaldelar bäst. Så var försiktig att göra ingrepp så länge tänderna är friska och fungerar.
 
Tänk på att alla ingrepp påverkar tänderna och inte åt det positiva, när det gäller tänder är alltid originaldelar bäst. Så var försiktig att göra ingrepp så länge tänderna är friska och fungerar.
Ja, jag får nog vänta tills de blir förstörda först 😅 Ju äldre jag hinner bli så behöver jag kanske inte byta ut dem heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: hastflicka
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 123
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp