Ännu värre med min anhöriga idag. Ren misär hemma nu; typ 10 grader inne då han inte orkar elda och el anser han inte ha råd med (han har mkt pengar) och från ingen stans stökat runt, vägrar sjukvård. Vägrar hjälpen hemtjänst behöver ge, de har även alltför ofta försökt lägga över ansvaret på oss anhöriga (jag gjorde aldrig någonsin så när jag jobbade jag med hemtjänst. Jag höll hög standard och förväntar mig det tillbaka). Jag skulle åka och försöka övertala honom tillsammans med hemtjänst att åka in men efter att jag försökt redan i telefon övertala honom att åka in bröt jag ihop och orkar inte, det kommer inte hjälpa. Jag känner inte igen honom nu och orkar inte .
Var sen i stallet och behövde begrava ansiktet i pållans hals och gråta ut och för nån kort minut la hon huvudet om min kropp så det kändes som hon kramade mig tillbaka ❤. Älskade häst, älskade djur vad de känner av när vi behöver tröst ❤.
Var sen i stallet och behövde begrava ansiktet i pållans hals och gråta ut och för nån kort minut la hon huvudet om min kropp så det kändes som hon kramade mig tillbaka ❤. Älskade häst, älskade djur vad de känner av när vi behöver tröst ❤.
Senast ändrad: